onsdag den 1. september 2010

SKØN AFTEN IGÅR..

Med tøserne hjemme hos Helene.
Vi fik dejlig meximad taco, tortillas og alt hvad der dertil hører.. og lækker "bland-selv-is" til dessert samt frugt.
det var bare super hyggeligt - men kl. 22.30 kunne mine øjne bare ikke mere samt jeg begyndte at få ondt i ryggen, så måtte bare hjem og ligge ned.
Da jeg kom hjem var der helt stille og mørkt og der lød snorken fra både Manjas værelse og vores soveværelse.. Hihi, så så jeg lige lidt TV inden jeg faldt i søvn.

Dagen idag har stået på afslapning, rengøring samt storindkøb så nu bugner vores fryser af hak. oksekød, hak. svin, kalkun strimler, kyllinge overlår, laks fra Michele, kyllingefileter.. så nu er der til hele måneden... Skulle ha været til frisør men aflyste.. Har aftalt med Pernille at hun klipper mit hår evt. fredag ellers en dag i næste uge.. :)

Nana var til jobsamtale i en børnehave idag og har prøvedag imorgen og fredag så det er bare SUPER godt!!! Så håber vi at de kan li' hende så hun kan blive dér indtil hun starter uddannelse til februar.

Nu vil jeg nå at slappe lidt af inden Kenney kommer hjem, ved ikke om han skal træne, men hvis han ikke skal henter vi lillemusen sammen og går hjem i gården lidt hvis vejret holder til det og så op og lave aftensmad :)

Tiden på barsel uden baby er lidt svær at slå ihjel, så nu må hun altså meget gerne komme! Så jeg har andet end rengøring at tage mig til.

Nu er kl. 17... Kenney er til træning og jeg har gjort maden mere eller mindre klar.. så det er jo lækkert :) når han så har været i bad kan vi spise.. Manja ligger og hviler sig lidt inden maden. Da jeg hentede hende var hun igang med at hjælpe en af pædagogerne, Sadia, med at rydde sandlegetøjet op - hun gik fint der med en stor kasse og puttede tingene op i.. da en eller anden af de der møgunger, Khalid tror jeg, så mig skulle han råbe op "Maaaanja skal hjeeeem" "Kig nu Maaaanja du skal hjem" Havde bare lyst til at sige "så hold dog mund unge der er intet stressværk her...
Nå, men så skulle vi på jagt efter 1 frimærke, og det ved vi jo allesammen godt ikke er lige til.. de er sgu altid udsolgt.. men 3. kiosk var lykken og vi fik postet det vi skulle :)

Imorgen kommer Mille til frokost... Hun har også lidt pigetøj med som hendes datter er vokset ud af..
Fredag kommer Kamilla til frokost.. :) og en lille snak..

Glæder mig til at se pigerne på lørdag - og håber de kan li det jeg disker op med :)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar