lørdag den 11. september 2010

Her kommer mutter med kost og spand...

Eller støvsuger og moppe.. Sider stock i sofaen fik lige hurtigt svinget støvsugeren og gulvmoppen -Og grunden til, Goeste :), at jeg hele tiden støvsuger og vasker gulv er HVIS nu lillepigen synes hun skal melde sin ankomst.. så vil jeg gerne ha at her er mere eller mindre helt clean så vi kommer hjem til et velduftende og rent hjem :)

Manja er lige faldet i søvn inde i vores seng... Da Kenney tog afsted til Kløvermarken hvor de er et hold der skal spille fodbold gik mig og Manja en tur - først ned og hæve penge, så købte vi en Slush ice.. så næsten da vi var helt hjemme ville hun vise mig et hop så faldt hun hvilket resultererede i at hun stod grædende og skrigende og sagde "Åh neeeej mor jeg tisser" og så løb det bare ned ad benene på hende.. stakkels lille pus.. så i stedet for at gå direkte i Fakta så gik vi hjem og blev vasket og fik rent tøj på (eller Manja selvfølgelig :) ) og så gik vi i Fakta og fik handlet - så legede vi lidt i gården .. så synes Manja at hun skulle tvære lipgloss i hele kajen og i håret (synes eller jeg havde smidt den ud) så i bad med hende og så kunne hun ikke klare mere.
Og må endnu en gang understrege at: Hun må ikke få sådan nogle latterlige gaver som sminke parfume lipgloss osv.. NIKSEN BIKSEN jeg smider det bare ud!

Nå men jeg tror jeg vil nyde freden og selv snuppe mig en lur.

Senere skal vi lave lidt lækker mad, måske ned og leje en film og så har vi købt maling og 3 små lærreder som vi skal sidde og hygge med ved spisebordet senere for at der sker noget på sådan en kedelig september dag/aften.

Rigtig go' weekend allesammen - og så håber jeg forresten at jeg kan sende en sms rundt snarest med besked om at jeg har født!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar