onsdag den 8. september 2010

Hvor tiden dog bare går laaaangsom...!

Ja.. det er lige hvad den gør. Selvfølgelig sætter jeg pris på at man ikke skal på arbejde her i slutningen af graviditeten meeen.. synes nu stadig det er lidt træls. Ventetiden er ulidelig!!!

Nu har min far så underholdt mig lidt idag.. han kom med morgenmad og da min tøjvask var færdig gik vi sammen ned i gården - han gik over og købte os en sodavand mens jeg hang tøjet op..
Nu har jeg lige gjort komfur rent og har creme brulee i ovnen til når Nana kommer og spiser.
Skal også ha' støvsuget men først skal jeg have mig en lille lur synes jeg..

Igår kom vi ud på en lille aftentur og Manja NØD det.. Kenney og hende løb rundt og legede og klatrede gik på line og legede i sand.. Han er virkelig en rigtig rigtig skøn og god far!


nu funger billederne
Billederne gider ikke lige samarbejde og nu skal mine creme brulee ud af ovnen :)

Go da allesammen og bed så lige for at jeg snart får nogle veer






Ingen kommentarer:

Send en kommentar