torsdag den 16. september 2010

ÅH NEJ ... MANJA HAR FÅET......

LUS! Eller, havde.. jeg opdagede det da jeg havde hentet hende i børnehaven og vi gik over til SATS for at hente Kenney... Manja skulle tisse og vi gik på wc.. mens hun sad der så jeg pludselig noget sort - og FØJ det var en lus!!! Afsted til Matas gik det og vi fik købt lusedræber og kam.. og med det vums hjem og tætte håret totalt igennem i 30 minutter - i med "dræberen" som skulle sidde en time - og så inden jeg vaskede det ud tættede jeg håret i yderligere en halv time.. fandt dog ikke nogen udover den ene jeg havde fjernet fra hendes hår tidligere, men en masse masse æg.

De har haft 9 tilfælde af lus alene på Manjas stue denne uge så det måtte jo komme.. nu skal hun så have en ekstra kur om 7 dage for at slå eventuelle æg ihjel... AD ALTSÅ! Hader sådan noget!

Sidder selv med kur i håret nu - bare for at forebygge eventuel "smitte"'

AD AD AD Det er hvad jeg har at sige.


Ingen kommentarer:

Send en kommentar