torsdag den 16. september 2010

Torsdag - suk suk

Stadig ingen lille Elissa... hun har det vidst alt alt for godt inde i mavsen?!
Men synes at smerterne tager lidt til, men nu må vi se...

Har allerede nu været ude og gå - afleverede min skønne prinsesse kl. 8.40 og så gik jeg ned og hævede penge, handlede i kvickly og så gik jeg forbi 7eleven og fik min daglige dosis af SLUSH ICE! Er virkelig blevet HELT hooked på det stads.. MUMSE MUMSE!

Nå, men ja.. ellers ikke noget særligt at berette.. jeg vl snart gå ud og lave aftensmaden klar.. skal lave en fars af feta, perseille, rødpeber og hak. svinekød som skal ind i noget filodej og så steges - hertil skal vi have ris og så en ordentlig røvfuld salat... Kenney skal så ha noget kyllingebryst ved siden af da han jo er helt tosset omkring træning mad osv... så han skal ha' sin protein jo.. BVADR siger jeg bare.. alt for teknisk til mig med den omgang han har kørende.. men det må han om.. han blir jo smækker lækker af det.. hans mave er helt forsvundet (den han scorede sig med sommergriller og bajere henover sommeren :)

Nå, nu har pernille lige inviteret mig over til en kop Te - så der hopper jeg over nu :)

Kl. er nu 13.35.. kom hjem fra pernille for ca 3 kvarter siden - det var rigtig hyggeligt - vi fik sludret, drukket te og spist sunde snacks :) Og så gik vi en tur i Netto nede på Godthåbsvej - og hvad fandt vi: NANOSVAMPE! Gitte nævnte dem for mig for noget tid siden - de sku' være et mirakelmiddel.. og det er da lige hvad de er! Jeg nåede lige ind ad døren og fik gang i en svamp (fik 10 for 36 kr) og vi har længe døjet med mærkelige røde og blå mærker på væggene, Manjas blyant/tush/farve steger osv... og vi har virkelig skruppet med varmt vand og sæbe og det har ikke funget - MEN så kom NANOSVAMPEN til undsætning og nu er det som helt nye vægge og døre! Må ned og ha flere brugte 3 til væggene i gangen, dørene på vores og Manjas værelse og bryggersets.. samt væg i køkkenet og vores værelse var der også en væg med mærker... Vildt altså.

Nå, men derudover begynder mine veer at blive en smule kraftigere - fik også en da jeg var ude og gå med Pernille... brude nok ligge mig og slappe af, men gider jeg bare ik.. skal ha lavet det klar der skal bruges til aftensmaden og ha' hængt vasketøj op.. satte en vask over inden jeg gik over til Pernille... OG så vil jeg også lige ha støvsuget.. Er nød til at være på forkant - VIL bare ha' her er rent til når jeg har født og det kan man jo ikke planlægge- altså, en fødsel...

Har også lyst til at gå ned og købe mig en Slush ice.. sku måske gå en tur i 7eleven med Manja når hun skal hentes... måske.. Men en go' gåtur... det skader jo ikke.

Var også lige en tur i kiosken på vej hjem og købe nogle kiks.. der var så en "issælger" for vi har fået ny ejer ovre i vores købmand... og han kørte med .. åh hva hedder de nu... ikke Frisko is men det andet.. Nå.. men altså - ham her sælgeren ville ha' han skulle kører med Frisko. var lige ved at blande mig for jeg ville give sælgeren ret! Synes bare Frisko er bedre.. nok mest på baggrund af at de kører Daim-Is og også andre gode is.. men nu må vi se.. det virkede ikke som om ham ejeren var helt med på hvad det var sælgeren tilbød ham -- jeg forstod ikke helt hvad købmanden sagde - hans danske er ikke heeelt i tip top..



Nå, skulle man tage sig sammen og lige få gjort dagens sidste små gøremål ... så jeg færdig ved halv 3 tiden og kan nå at slappe af en time inden Manja skal hentes.
kenney kom ikke forbi josie igår nemlig så det skal han muligvis idag... så han er først hjemme ved 19 tiden.. så vi spiser sent idag.. Manja får mad kl. 18 så spiser vi bare når hun er lagt i seng... :) Også længe siden vi har spist alene :)

Go dag allesammen...




Ingen kommentarer:

Send en kommentar