fredag den 10. september 2010

Fredag...

Ja så blev det fredag,.. og stadig ingen babyyyyyy... Arrrrrh får fnidder.
Nå, men dagen idag består ikke af det vilde.. jeg vil ha støvsuget og vasket gulv og så skal jeg lige i Netto og købe lidt grønt til aftensmaden.
I aften skal vi leje film og bare flyde ud i sofaen..

Jeg sidder pt. i en jungle af flybilletter... Skal jo ha ordnet Kenneys fødselsdagsgave færdig..

Hotellet har jeg fundet det er den billige og nemme del - fodboldbilletterne er også på plads.. så er det bare det med flyet.. det er godt nok svært.. for der skal ikke være en trillion mellemlandinger og hvis der endelig skal være en mellemlanding så skal de altså ikke sidde mere end max 1 time og vente på det næste fly! Men jeg tjekker hver dag og slår til når det rigtige melder sig... det skal heller ikke koste over 4200 kr..
Skal også lige ha' indsamlet penge fra de familiemedlemmer der har sagt ja til at være med på gaven.. Har ikke råd til selv at lægge ud for det hele jo :) Billeterne til kampen er fra mig og pigerne - de løb også op i 1300 kroner... men jeg ved han ønsker sig at opleve det her højere end noget andet !! At opleve Barcalona mod FCK på Barcelonas stadion.
GLÆDER mig til at give ham den gave - fodboldbilleterne får han jo på selve fødselsdagen og hotel og flybilletter får han når familien kommer til fødselsdag d. 10. oktober.

Nå, hvad står weekenden derudover på?
Med mindre det regner imorgen, så tager vi i Tivoli.. der er noget Rasmus Klump Halløj kl. 15. Manja så det lige sammen med mig i Godmorgen Danmark her til morges og sagde at det ville hun se :) Så vi må krydse fingre for at det ikke er vildt røv vejr!
Derudover håber jeg jo på at føde HAHAHAHA... ej, helt seriøst!
Nu har jeg haft ondt i SÅ mange dage nu må det gerne snart blive til veer!

Ha en go weekend allesammen.
Krammer herfra


2 kommentarer: