mandag den 20. september 2010

Terminsdagen - OG STADIG INGEN ELISSA

HVA POKKER BILDER HUN SIG IND?!! Hmm... jeg må jo bare væbne mig med tålmodighed selvom det er kanon svært! hmm.. suk altså.. alt tydede på at det ville blive i weekenden med så gik det hele i sig selv.

Nå, men imorgen skal jeg til ordemoder håber hun kan trylle lidt.

Idag har jeg været en tur i Frederiksberg Centret og købe lidt gaver - til Nikolaj og Dorte som fik en lille datter for 1 måneds tid siden.. en fin lilla bodystocking, et stykke legetøj og et par fine små sko.. det er så sendt med post til Jylland :)
Købte også til Lars som bliver 50 på onsdag - en bestemt flødeskumssprøjte han ønskede sig (sådan en fancy en hvor flødeskummet kan holde sig friskt i op til 2 uger) og så noget håndlavet fin chokolade :)

Ugen står på:
Idag: Er igang med at vaske en maskine tøj - og når det holder op med at regne vil jeg gå en tur, igen...
Imorgen: jordemoder.. har lige smset til hende og sagt at hun bare kan ringe hvis hun får afbud imorgen for jeg har først en tid kl 14... og hun sagde sidst at alle dem der har tid der imorgen er nogen som godt kunne nå at føde.. så håber .. hader der der eftermiddagstider!
Onsdag: med mindre jeg føder idag eller imorgen så skal vi til Lars' 50 års fødselsdag til middag :)
Torsdag og fredag ingenting- fredag plejer vi at leje en film og hygge så det gør vi nok også nu på fredag...
Lørdag: Kommer Kenneys skønne bedsteforældre til middag.. Kenney vil lave 3 retters.. han har skrevet: forret: Blå muslinge suppe med brød til. Hovedret: Perlehønebryst med noget rodfrugtshalløj, kartofler og salat. og til dessert er jeg lidt ude i at lave en hjemmelavet vanilleis og hj.lavet brownie og så bær til :)
Søndag: ingenting.

Igår var jeg til tøsemiddag hos sarah :) mig Pernille og Helene. Sarah havde lavet SKØN mad til os: Kalvesnitzler med parmaskinke, grov bulgursalat, rodfrugter og en lækker græsk dressing.. MUMS!! det var kanon lækkert.. jeg kunne faktisk ikke trække vejret ordentligt da jeg havde spist fordi Elissa fylder så meget og Sarahs mad bare smagte så godt!
det var kanon hyggeligt! TAK FOR IGÅR PIGER :)

Nå, jeg vil få slynget tøjet ude i vaskemaskinen så det kan blive hængt op - inden jeg går mig en tur igen... :)

Go uge allesammen :)

kl. er nu 13.30 - kommer ikke ud i dét vejr det er helt sikkert.. så staser på en aftentur med Manjamusen og Kenney når vi har spist... vi skal have laks med bulgursalat og broccoli..
Jeg har fået strøget min fars jakkesæt (hihi) og ryddet den smule op der var.. så har jeg sat nogle kyllingelår i ovnen så Kenney kan lave sig en kyllingesalat til sin madpakke imorgen :)
Når kyllingen er færdig her om små 15 minutter vil jeg snuppe mig en time på øjet :) Inden Manjapigen skal hentes kl. 16..


3 kommentarer:

  1. Hej med jer...
    Nu må du se og få den fødsel overstået, du plejer nok at kunne planlægge tingene ;> ellers ender det med, at det igen bliver os, der skal køre jer til fødeafdelingen. Glæder os til på lørdag ikke mindst den dejlige menu :-0
    Mange kærlige tanker og knus fra S&A olderne.

    SvarSlet
  2. Hihi ja jeg kunne lige forestille mig at det blev som da jeg skulle føde Manja at middagen går op i hat og briller fordi vi skal på hospitalet haha.
    ej krydser fingre for at hun kommer en af de kommende dage :)
    Vi glæder os meget til at i kommer til en hyggelig aften :)

    SvarSlet
  3. Selv tak for sidst, musling. Det var som altid utrolig hyggeligt at se jer tre dejlige piger! Næste gang er det inkl. Elissa :) For som Aage skriver - du plejer nu nok at kunne planlægge tingene ned til mindste detalje, men så godt kender Elissa åbenbart ikke sin mor endnu :) Altså, jeg er hjemme på lørdag, så for min skyld er det en fin dato... Tihi!

    SvarSlet