mandag den 13. september 2010

Mandag -IGEN uden lillesøster

Sådan ser din graviditet ud

>Beregnet termin for fødslen: 20-09-2010

Barnet blev til: 28-12-2009

Du er i uge: 40

Du er i måned: 9

Antal graviditetsuger og dage: 39 uger 0 dage

Antal dage tilbage til fødslen 7

Mandag blev det igen igen og går man på Libero.dk ser det sådan her ud når man indtaster min terminsdato...
SUK- Håber hun kommer denne uge så jeg ikke går over tid!

Nå, men ja, mandag blev det igen og jeg lagde dagen ud med at aflevere vores store prinsesse (for som Manja siger så bliver lillesøster jo fars lille prinsesse og det har hun jo ret i) i børnehaven - og efterfølgende traskede jeg afsted til Føtex hvor målet var en Slush Ice. Og det skal lige siges at det har de bare ALTID.. men havde de det idag? nææ nej! Nå, men så røg der andre ting ned i kurven: kartofler, porre, sutsko til Manja, jordbær og en rigtig Fancy PINK Lemonade (har lige smagt på den og MUMS!)

Nå, derudover står ugen på:
Mandag: Slappe af og senere efter maden en lille aftentur med min skønne mand og datter
Tirsdag: Til fødsesldag for Josie på Café Apropro kl. 18
onsdag: føde
Torsdag: eller føde
Fredag: eller føde
Lørdag: helst ikke føde da jeg kal noget søndag
søndag: til frokost hos min Goeste kl. 12 :)

Nå, go dag alle sammen :)

2 kommentarer:

  1. Alternativt napper vi bare frokosten på vejen til Riget, mus :) Tihi... Og nu er det vist deusden officielt, at jeg i hvert fald ikke vinder væddemålet!

    SvarSlet
  2. hehe....tror jeg selv rammer den dato jeg har sat - imorgen d. 15. lige nu følelses det som om fødslen snart går igang

    SvarSlet