mandag den 6. september 2010

Mandag

Endnu en skøn dag er gået... Jeg spenderede det meste af dagen sammen med Pernille. Hun kom herhjem efter hun havde afleveret lillemanden i vuggestuen og vi sad og hyggesnakkede i 2 timer... og efterfølgende tog vi i Centret hvor jeg lige fik handlet lidt ind.

Et af de emner mig og Pernille talte om var min MOAR! Og idag gik det virkelig op for mig, ud fra den samtale, hvor meget jeg mangler min mor!! Og især i graviditeten har savnet sat sit præg... Jeg mangler hende til at ringe og sige hej HVER DAG (for ja, det gjorde hun.. hun ringede hver dag og sagde godnat og for at hører om vi alle 3 havde haft en god dag) jeg mangler hende til at ringe så snart jeg træder ud fra jordemoderen for at hører hvad hun havde sagt... alle de ting.. Der ingen der tager hendes, (og heller ingen KAN), plads.. men kunne godt ha' brugt en moderfigur der viste interesse.. og det har jeg bare ikke... Jeg har min kære far, meeen det er jo bare ikke helt det samme,.. men han prøver den ros skal han ha'!!
Men savner hende det gør jeg rigtig rigtig meget- og alle de følelser er bestemt også kommet frem på det sidste men lidt i det skjulte..

Og oven på alle de tanker så varmede min skønne skønne mand mig med at komme hjem med de her fine roser arbejde - ind kom han i stuen i sit arbejdstøj smurt ind i linoliemaling.. EJ hvor det bare var DEJLIGT! Og grunden: Bare fordi jeg var mig og dejlig!

Mht. min mavse så må det meget gerne snart være.. Skal til jordemoder imorgen, på et så latterligt tidspunkt som kl. 13.50.. hvor irriterende er det lige.. så kan man gå og vente på det hele dagen...

Nå, ville bare lige ridse min dg og følelser op og så vil jeg lige ha' lov at sige at jeg nok har den SKØNNESTE mand og VIDUNDERIGESTE datter (som plaprer alt alt for meget haha)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar