tirsdag den 21. september 2010

Tirsdag - og det jordemoderbesøg jeg ikke regnede med at jeg skulle til..

Det er sgu lidt ØV at jeg når at komme til jordemoder idag - havde sgu regnet med at jeg havde født nu, MEN til at starte med var min termin jo sat til 24. september.. så det er det jeg stræber efter nu hehe.. Nej vi håber at Anne (Jordemoderen) har magic fingers idag og kan hjælpe fødslen lidt på vej.. ville være rart. Gruer også for at vi bare får en gigant baby... kan mærke hun er tung når jeg ligger på siden.. hmm.. nu må vi se hvad Anne siger senere... har igen fået en lorte tid: Kl. 14... Men har SMSet til hende at hun bare skal ringe hvis hun i løbet af dagen får afbud.. så kommer jeg susende..

Dagens gøremål er næsten ordnet - jeg har handlet ind til aftensmad -vi skal have svinemørbrad med søde kartofler, broccoli og en feta salat og så en dressing til i stedet for sovs :) og så skal jeg lige støvsiuge og vaske gulv... og det er dét.. måske jeg lige skulle marinere svinemørbraden i hvidløg, chili og persille.. så kan den trække i køleskabet hele dagen...
Hold da op hvor jeg nogle gange godt gad for fuld løn for at gå hjemme og være husmor.. bare uden børn hjemme.. så kan man nå alt inden børn og mand kommer hjem og så har man tid til alle de hyggelige ting sammen som familie istedet....
Som det er nu med,snart, 2 børn og jobs.. jamen så er det jo faktisk det sammen hver dag... Uret ringer kl. .. (5.30) alle skal op.. (altså ikke når jeg er på barsel) eller Manja kan godt sove en time til.. men Kenney og jeg skal gøre os klar.. vi skal have morgenmad.. kenney skal ud af døren. manja vækkes, får morgnmad, skal have tøj på - nogle gange også i bad.. så skal hun afleveres... så er vi begge på arbejde 8 timer.. så skal manja hentes - der skal handles.. ordnes fritidsaktiviteter... laves mad, spise, aftenbad til Manja, putning og JA så er dagen gået... det sgu vildt.. nok også derfor at de 3 år vi haft Manja er fløjet afsted.. det er pga rutinerne.. Nå... det var et sidespring..

Igår havde vi en stille og rolig aften, Kenney droppede træningen og vi hentede Manja sammen - hun var lidt skidt tilpas så hun slappede bare af på sofaen mens Kenney lavede aftensmad og jeg sad og underholdte ved spisebordet imens... så da Manja var puttet så vi Robinson og så gik vi ind i sengen bagefter og så TV.. tror max vi så 15 minutter så boblede vi HAHA...

Er sgu godt bitter over at vi endnu ikke har fået vores lille pige.. glæder mig SÅ meget til vi kan holde hende i vores arme.. KOM NU ELISSA!!! Kom ud til MOAR!


Nå, opdaterer i eftermiddag når jeg har været ved jordemoder..


Ingen kommentarer:

Send en kommentar