lørdag den 4. september 2010

Endnu en SKØN dag med mine yndlingspiger

Ja.. Kenney skulle jo på "Herredate" med Rasmus, lars og min far.. de skulle på Københavner Caféen kl. 14 og spise frokost... Jeg inviterede jo så i den anledning pigerne til frokost.. Det var rigtig hyggeligt.. Vi var mig, Sarah, Kamilla, Milla, Helene og Pernille.. Det var en skøn eftermiddag.. Sarah gik som den sidste her kl lidt i seks : )

Jeg har så lige ryddet af og vasket det sidste op og Manja fik et bad eftersom hun var smurt ind i lipgloss og duftede langt væk af kokos som denne gloss åbenbart skal stinke af... Nu har hun fået børste tænder og fået lov til at putte inde i vores seng hvor hun ser Chip & Chap :)

Vi fik talt lidt om vores "Girls night out" 13. november- JA der er lang tid til MEN når de fleste af os har børn.. er gravide osv PLUS at Pernille skal opereres i foden så er sådanne planlægninger nød til at foregå sådan.. Men planen er at vi skal spise sammen ovre ved Pernille (eller hendes forældres lejlighed) hvor vi skal lave noget lækkert - være dullet totalt op - lave "sex in the city" drinks og så evt. ha bestilt et bord somewhere hvor vi skal ud og indtage dansegulvet! GLÆDER mig! Også selvom der er længe til :) Glæder mig bare til at skulle have enten mine skønne pink stilletter på eller de sorte alt efter outfit. Har jo ikke kunne passe mine sko i graviditeten... FNIS!

Nå, men derudover er situationen med vores kære Elissa i mavsen ikke ændret - KOM NU UD! Nok meget godt det ikke lige bliver idag.. for Kenney har jo været ude og har nok drukket 1.. 2..5 øl :) Hehe.. og han skal op til fodbold imorgen hvor han skal spille kamp og vi skal i Tivoli og spise frokost.. så i løbet af ugen kunne været rart.. sådan fredag lørdag måske søndag :) Ja gid man selv kunne bestemme dagen ikk'.. Skal til jordemoder på tirsdag.. glæder mig til at se hvad hun skyder hende til at veje.. Bare hun ikke bliver alt alt for stor...
Men det er begyndt at være halvsynd for Manja og Kenney- for tror.. eller ved.. at min frustration over denne her kæmpe mavse og de gener der hertil følger, går ud over dem :( Liiiidt synd.. OK, meget.

Manja er nu gået kold.. klart med al den leg og opmærksomhed.. hun ELSKER når mor har pigerne er på besøg..
Lidt ærgerligt at Isabella ikke var med så de 2 piger kunne lege sammen, men aftalte med kamilla at vi en hverdag kommer ud til frokost og siger hejsa :) Når jeg har spyttet Elissapigen ud altså.. Skal ikke for langt væk hjemmefra før jeg har født synes jeg.

Nå, men fortsat go weekend til alle.

Krammer herfra






1 kommentar:

  1. Mind lige Elissa om, at der altså tidligst er ankomst onsdag aften, når tante her er hjemme fra det tyske land!

    SvarSlet