tirsdag den 14. september 2010

Tirsdag -- nu med begyndende veer...

I går aftes begyndte jeg at få det rigtig skidt - og også hele natten og morgenen.. nu er der så småt gået veer igang.. men der er stadig ca 30 minutter imellem.. og har talt med fødegangen og jeg skal intet foretage mig før der er 10 minutter imellem.. eller hvis vandet går selvfølgelig, så skal vi komme med det samme..

Nå, men igår var vi ude og gå en rigtig rigtig dejlig aftentur - vi var forbi en legeplads henne på Frederiksberg og Manja NØD det!






Nå, men ja - jeg opdatere senere/imorgen eller selvfølgelig alt efter hvad der sker.
Nu har kenney snart fri så tager han en lyn træning og så skal vi ind til Caféen hvor Josie holder fødselsdag.. vi tager derind da der ikke er grund til at sidde her.. der kan jo gå en evighed før jeg føder og jeg tænker bare mere over det når jeg sidder herhjemme.

Jeg har tjekket deres menukort ud og besluttet mig hjemmefra hvad jeg skal ha' :

Trenette pasta

Tynd pasta med ristede kyllingefilet,

skorzonerrødder, selleri og friske krydderurteri let sauce af lime og sesam samt honning


ELLER


Grillet bøf af rib eye

Grillet bøf af oksefilet. Serveret med 2 slags mojo salsa-saucer, saltbagte tenerife kartofler, lille salat af feta og oliveni yoghurt med mynte . . . .


Dessert:


Der håber jeg at en voksen må vælge fra børnemenuen - for vil vildt gerne ha vanilleis med chokoladesovs...

Må jeg ikke det så vælger jeg


Is Assiette

Udvalg af husets iscremé og sorbeter serveret med sprøde nøddestænger,bærsauce og lille salat af frugt og mynte .


Kan i alle ha en go dag :)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar