torsdag den 9. september 2010

FOR POKKER DA!

Hvorfor gider hun ikke ud?? Der er idag 11 dage til termin - er det for meget at forlange at hun kommer ud NU? Vil virkelig gøre ALT hvad jeg kan for at få hende ud her en af dagene...
Gider ikke vente mere - tror også hun har trykket et af mine ribben.. hvor vild er hun lige?! Jeg er i hvert fald rigtig øm ved min ventre side.. ÅH SUK dog hvor jeg bare er negativ, træt og mega irritabel.. Når jeg går giver det vilde sæt i underlivet og jeg tænker : SÅ nu sker der noget pog så sker der bare ikke en skid.

Nå ville bare brokke mig gider ikke skrive idag.. og håber jeg ikke er i stand til at skrive imorgen for der har jeg veer kan vi ikk aftale dét?!

3 kommentarer:

  1. åhhh søde skat - føler med dig. Jeg tror hun er her inden tirsdag :)

    SvarSlet
  2. Hun SKAL være her inden tirsdag puhhaaa gider ik mere

    SvarSlet
  3. Søndag, mus. Bare vent :)

    SvarSlet