søndag den 5. september 2010

En skøn solskinsdag.. perfekt afslutning på ugen!

Så blev det igen igen søndag - men denne søndag var bare SKØN! Ikke nok med at vejret bare var KANON LÆKKERT så spenderede jeg den også med min skønne skønne familie.
manja sov i vores seng i nat - og lod os sove til kl. 8 (PRAGTFULDT!) Så gik mig og Manja en tur i fakta for vi ville ha' Nutella Hahahaha.. Faktisk Manja der ville ha' det til at starte med og Kenney havde nævnt det ved morgenbordet om lørdagen - Så nu skulle vi sgu ha' rundstykker med Nutella :)Vi spiste så morgenmad kl 9.. og så så vi tegnefilm med Manja (Rejsen til Amerika som var i fjerneren) .. Så skulle vi ud og nyde vejret sku' vi.. Vi startede med bare at gå lidt - Heldigvis havde vi taget klapvognen med.. for Manjapigen blev træt og ville sove .. Så Kenney og jeg som havde fablet om at vi skulle have Mac-mad til frokost skippede det heldigvis og valgte at gå på The bagel & Co. hvor jeg fik en lækker lækker laksebagel med salat og agurk (kan ikke lide alle de der mærkelige ting som blir proppet i, som jo så ikke er så mærkelige..) Og Kenney sku' ha en med kylling og ALT... så sad vi der og snakkede og spiste og så gik turen mod Frederiksberg Have og Zoologisk Have... Vi fik KÆMPET os op ad den der vanvittige bakke der er i frederiksberg Have op til Zoo.. da vi så kom der op droppede vi at besøge haven da der 1) Var GIGANTISK kø! 2) Manja sov stadig... Så vi "trillede" ned ad bakken igen og gik over til det spot hvo man kan få lov til at se elefanterne.
Kenney vækkede så Manja som normalt er rimelig længe om at vågne op - Men da det første hun så da hun åbnede sine smukke øjne var elefanter vågnede hun straks op og sagde "D e er sååå søde.. og store" Hihi det var så sødt.
Da vi havde stået der lidt gik vi hen mod den smukke smukke sø hvor vi sad noget tid og hyggede på vores tæppe mens vi kiggede på gæs og ænder hvor der i blandt dem sneg sig en flyvende rotte ind (Duer til dem der ikke kender dem som rotter)
Efterfølgende gik vi hen og købte os en is og bevægede os hjemad igen.. langsomt gik det.. men hjem kom vi.











Så mødte vi Louise på vej hjem og sagde lige hejsa - Hun var ude og lufte Elias.
Så gik vi hjem i gården lidt hvor Manja legede rundt .. gyngede højt, legede i sandet og cyklede rundt på sin "2-hjul" som hun så flot kalder det - altså hendes balancecykel Alias Løbecykel..

Kenney skulle vælge aftensmad og han havde lyst til en go' hakkebøf med poms og beanaisesovs - En mega sjældenhed herhjemme så det smagte bare MUMS!
Manja er lige kommet ud af badet og Kenney er igang med at gøre hende natklar - så skal vi se Fridge kl. 21 og så falder vi jo nok i søvn!

Pernillepigen skrev til mig tidligere at jeg skulle læse hendes Blog - og det gjorde jeg så før - og hold nu op.. er jo rørt til tåre.. Hun har skrevet et indlæg om gode veninder og se nu her.. der blev skrevet specielt om MOI!


"Nina - hun er virkelig bare en guldklump. Som skrevet ovenover, finder jeg hende dybt indspirerende. Jeg mødte denne skønne kvinde da jeg var omkring de 12 år vil jeg tro. Dengang var jeg faktisk bange for hende. Hun var højtråbende, fulstændig ligeglad med andres mening og altid glad og energisk. Sådan er hun stadig. Nu er jeg ikke så skræmt længere. Nærmere betaget af hende og hendes vanvittige overskud, både til hendes lækre datter, hendes mand og alle hendes veninder. Hun har været frygtelig meget igennem og det er min mening at hun kun er blevet endnu mere stærk af det. Selvfølgelig skyldes det hendes familie, hendes fantastiske mand og datter, en helt igennem loyal og ligeså skøn bedstevenine- men meget af det skyldes hende selv. Nina - du er enormt inspirerende. Både som mor og veninde - jeg tror faktisk jeg hapser lidt af din positivitet og energi med hjem fra dig hver gang jeg har set dig. Du og dit humør er så smittende at man kun bliver glad i dit selskab - Nina du er så fantastisk at det halve kan være nok - jeg er så glad for at kende dig og jeg glæder mig til at se endnu et af dine små mirakler(Nina er gravid og er MEGET oppe over med skønne Elissa)."

Hvor heldig er jeg lige at have en veninde som hende igen i mit liv!

Jeg vil også hylde mine skønne veninder - men ikke idag - der skal sættes go' tid af! :)

Inden jeg slutter af vil jeg lige fortælle hvad min uge den byder på - og det er faktisk ikke rigtig noget...

Imorgen skal jeg lige ha støvsuget og vasket gulv.. og så vil jeg ud og gå.. Hvorhen ved jeg ikke.
Onsdag kommer Louise herhjem og Manja skal hjem til Hilda og lege
Fredag skal jeg over til min Goeste på hendes arbejde(til dem der ikke ved hvem det er så er det Sarah) og spise frokost.

Go uge allesammen.

Kramser herfra

Ingen kommentarer:

Send en kommentar