onsdag den 15. september 2010

Onsdag -stadig intet nyt

Halløjsa..

Ja desværre stadig intet nyt - stadig 35 minutter imellem og er ikke blevet kraftigere.. Tror sgu hun har det for godt derinde :)

Vi tog til fødselsdag igår på Café Apropros og jeg valgte Pastaretten hvilket var super lækkert! det var rigtig hyggeligt.. MEN bare ikke et sted man slæber lille Manjamus med... jeg hader selv når folk har børn der larmer helt vildt, med på café for man tager jo tit på cafe for at hygge sig og det er nok lidt svært hvis der sidder en 3 1/2 årig lille pige og bare er i total hopla og leger med det ene og andet... Ej, hun var bare i så godt humør igår og var så glad for at se min mormor... igen igår, spurgte hun min mormor (som jo ligner min mor HELT VILDT) Hvorfor er du ikke hjemme i himlen?! Ja, hva siger man lige.. Det gør helt ondt i mit hjerte at hun tror at olde gerd er mormor... hun siger Olde gerd men alligevel forveksler hun de 2..

Nå, men det var rigtig hyggeligt.. Og Manja fik noget nyt lækkert tøj af "moster-moster" Josie samt et diddel ur til væggen.. Da vi skulle hjem sad kenney, Nana, martin og jeg foran i bussen mens Manja og morfar sad lidt længere nede og talte om Tivoli og børnehave - da vi så når Stefansgade skal vi jo af og vi hopper ud af midterdørene og Manja og morfar går ud bagi.. det gør jo så at vi ender bag i dem - og Manja opfatter ikke at vi også er kommet ud og da de så har gået lidt der hånd i hånd bryder manja fuldstændig sammen "Åh nej morfaaaaar vi har glemt min mor og far" så skynder jeg mig hen til hende og siger "nej nej Manja vi er lige her" hun græder og græder og siger "Hvor er min faaaaar sååååå" og han stod lige ved siden af.. hn blev helt ulykkelig og rystede helt fordi hun troede at mor og far var væk hun troede vi var kørt uden hende... Lille pus altså.

Sidder og lave ønskeliste til min fødselsdag ønsker mig primært gavekort og tøj efter 9. måneder som hval..... familien kommer d. 10. oktober til hygge og for at se den lille... og så kommer alle mine skønne veninder jo d. 24. oktober :) Manja og Kenney tager ud og hygger den dag - nok en tur i bio.. Kenney sagde lige igår at han meget gerne vil være den første der tager hende en tur i biografen - For ja Goeste, jeg nævnte lige at du havde nævnt at du ville snuppe hende fra os en dag og tage i bio :) Men vi må vidst lige lade farmand gøre det først :)

Kenney skal hjem forbi Josie idag og kigge på hendes soveværelse som skal males - han vil ikke have betaling i stedet får vi en fritur på Oslobåden hvor hun betaler for at vi får luksus kahyt med champagne på værelset, morgenmad samt drinksbilletter og 40 % tilbage på ALT hvad vi spiser, drikker og køber... så det gør vi en gang til februar/marts måned...
Go deal - så får vi lige en friweekend til at slå os lidt løs :)

Nå, vil hænge tøj op og få syet en knap i Kenneys jakke inden jagten går på en Slush Ice :)


4 kommentarer:

  1. Årh, den lille skat. Hun kan altid få et smil frem på mine læber! Så må jeg jo pænt vente bag i køen :)

    SvarSlet
  2. Hihi men en tur på Mc-D er du altid velkommen til :)

    SvarSlet
  3. hun er altså bar så skøn
    hm hm - er der nogen der har graviditets cravings nina - sys du skriver meget om slushice;)

    SvarSlet
  4. jeg er TOTAL hooked på Slush Ice - har allerede været nede og få min daglige dosis :)

    SvarSlet