tirsdag den 31. august 2010

Endnu en dag..

Så blev det tirsdag. Manja er lige blevet afleveret - da jeg kom var pædagogen Maria igang med at sortere i legetøjet og det ville Manja gerne deltage i - så hun fik lov til at sortere i udklædningstøjet... og hjælpe med at pakke de nye dukker ud som stuen lige har fået... Hun vågnede igen i nat - eller nat og nat tror den var 23.30 - SÅ råbte jhun bare mor mor mor.. og stod midt ude på gulvet og fablede om slanger og edderkopper... og måtte jeg nøjes emd at putte hende - NIKS. Hun ville have at jeg skulle ligge med hende og passe på hende.. så mor her lagde sig (meget akavet for der er jo ikke plads til mig) ved siden af hende.. tror jeg lå en halv time så kiggede hun på mig og sagde: Åh åh mor, nu skal jeg altså tisse.." Ud af sengen, ned ad gangen, ud på toilettet og tisse.. tilbage igen, putte igen så skulle hun fandme tisse igen.. og det gjorde hun så.. og SÅ faldt hun endelig i søvn..

Jeg skal mødes med Nana her kl 9.45 vi skal en tur i Frederiksberg Centret og shoppe lidt - jeg skal have farve til mine bryn og vipper... og finde en lille værtinde gave til Helene som vi jo skal til middag hos i aften- en rigtig tøsehygge-middag. Tror også jeg skal en tur i Imerco og købe et Creme Brulee sæt og en silikoneform til 12 muffins... så de havde en til 129 kr så må lige se om jeg kan finde den :)... Nu så jeg 4stjernes middag igår hvor de fik Creme Brulee til dessert - så det vil jeg lave til dessert onsdag herhjemme :) MUMS!

har også siddet og lavet en lille madplan for ugen og er nået frem til det her:

Mandag: citronmarineret laks med gulerødder og ovnbagte søde kartofler og yoghurtdressing (smagte FANTASTISK)
TIRSDAG: I don't know - Kenney står for maden til ham og Manja.
Onsdag: Wok med kylling og grøntsager
Torsdag: Bagt kartoffel med en masse salat og evt. en tunbøf
Fredag: Hj.lavet grovpita med fyld af små kogtekartofler der bliver stegt med noget kalkun, pinjekerner, peberfrugt, aubergine og chili.
Lørdag: frokost med pigerne - rugbrød om aftenen
Søndag: Kenneys valg :)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar