mandag den 9. august 2010

Dét at ha' legekammerater....

Det er godt nok en hårfin grænse mellem 3 årige.. eller er det bare mig?

Manja havde lille Hilda hjemme og lege idag... Det gik super godt... Så længe det varede... her da der var gået 2 1/2 time synes ingen af pigerne at det var sjovt mere og begyndte at råbe og skrige af hinanden.. Og så ville Manja lige pludselig ikke dele legetøj mere.. så besluttede vi (mig og Hildas mor) at så var det nok for idag.
Og Manja ville hverken sige farvel eller vinke.. lidt spøjst, for hun var ellevild for at Hilda skulle herhjem.. Men de kan lege sammen hos en af dem en anden dag.. om noget tid..
Passede mig fint, er møg træt! Så det var rart at de gik..
Men pigerne fik spist lidt boller, og jeg havde lavet et fad med ærter, agurker og gulerodsstænger.. og det faldt i go jord hos os allesammen :)

Kenney er taget over til Kamper (morten) han fylder 30 år idag.. så når Manja blir lagt om små 4 timer skal jeg nyde roen.. !!
Imorgen skal jeg til lægetjek, bliver rart. Skal vejes og have foretaget blodtryk og går også ud fra at hun lytter til lillepigen. Bagefter skal jeg over til Gittes arbejde, hun arbejder på en Café, skal over og sige hejsa.
Onsdag kommer Milla til hygge :) Vi skal bare have frugtsalat og boller.. Dejlig nemt.. Milla laver hjemmelavet råcreme så det er lækkert.

Lige nu sidder min vidunderlige datter ved siden af mig i sofaen og slapper af, det tog vidst hårdt på hende at have Hilda hjemme til leg- TOTAL ligemeget med min rengøring idag - nu kan jeg starte forfra - Hold da op hvor 2 unger larmer og roder helt vildt meget!


Ingen kommentarer:

Send en kommentar