tirsdag den 3. august 2010

Endnu en skøn kommentar fra min skønne prinsesse...

som jeg vil mene er helt på rette spor!

turen går til børnehaven her til morgen og vi går og snakker fordi hun så gerne vil ha' at lillesøster snart kommer...

samtalen deles op således - mig der snakker = rød Manja der snakker = grøn

Tror du lille søster er lige så smuk som dig?
Ja mor, selvfølgelig..
Hvordan tror du så hun ser ud?
Hun har lyst hår lige som mig og kjole på.. (tænkepause) Nåå nej mor hun er jo nøgen ligesom dukkerne.. men jeg giver hende tøj på..
Tror du godt at du kan det?
Nej du må nok gøre det!
Hvem skifter så ble på hende når hun har lavet lort?
MIG! eller.. nej jeg får bare lort på fingrerne så og det er avdr.. Så FAR gør det!
SÅDAN min pige, nemlig far gør det!
Ja, for du skal jo give hende mad... SE mor BØRNEHAVEN!

og så stoppede den samtale ligesom dér.. men utrolig klog pige! Far skal skifte lortebleer HAHAHAHA...

Nå, go' dag allesammen - Har kort arbejdsdag idag SKØNT! Og så til min goestes fødselsdag i aften! Wuhu!

3 kommentarer:

  1. hahaha.. ja hun er meget klog. hun har de helt rette indstilling:)

    SvarSlet
  2. Hun er simpelthen fuld af guldkorn!

    SvarSlet
  3. Det er mig, som åbenbart er anonym, så vi prøver lige igen :)

    SvarSlet