mandag den 9. august 2010

Så er min barsel sparket igang!

>YES! Mandag morgen og jeg behøvede ikke springe ud af sengen, hoppe i bad, gøre mig klar, osv osv.. NIKS! Men vågnede gjorde jeg jo af gode grunde alligevel for min kære mand skulle jo ud af døren - NØJ, han får det stramt det næste års tid når jeg ikke skal op FNIS...
Nå, men jeg er jo aktiviteten i sig selv eller hvordan pokker man skal formulere det, så stod alligevel op sammen med Kenney og underholdte ham mens han stod og smurte sin madpakke... Manja vågnede så lidt efter og ville have havregryn og se tegnefilm og det fik hun selvfølgelig.

Kl. lidt over 8 blev hun afleveret for der havde hun været i bad og var hoppet tøjet.. lige pt. har jeg så sat en maskine tøj over, fået rengjort køleskabe, skrevet indkøbsseddel (som hvis nogen skulle interesseret sig ser således ud: Fryseposer, 10x bl. frugt, hamburryg, æg, tomater, ris, karklude, rufler, 3 pk. pålæg, syltetøj, vindruer, broccoli, melon, abrikoser, sølvpapir, juice, corizopølse og asparges) NÅ, og så skal jeg bare lige ha' støvsuget og vasket gulv inden jeg går ud og handler....

Kl. 14.00 skal jeg mødes med Hilda's mor, Hilda skal nemlig med herhjem og lege...

Lørdag var vi til fødselsdag hos Olde Rita.. Mægtig hyggeligt og der blev leget og snakket.
i fredafs var vores lille klodsmajor af en datter så uheldig at hun løb lige ind i trappen der fører op til rutchebanen - tror hun var uopmærksom et par sekunder og lige skulle koncentrere sig om hvad de andre børn lavede mens hun spurtede hen mod trappen og SMASK sagde det bare og så lå lille Manja så der og tog sig til hovedet.. jeg troede først det var hendes tænder men "heldigvis" udgjorde slaget "kun" et meget meget blåt øje - dette billede er taget i fredags - det er faktisk meget værre nu... (har lige sat det nye billede ind) taget idag..

Nå, men god dag til jer alle, vil blive færdig med dagens gøremål (som jeg klart satser på at være færdige med SENEST kl 12.. sikkert også før... så jeg kan nå at få en lille lur inden der skal være tøseskrig (Manja og Hilda)

Og piger- tak for igår- super hyggelig cafétur! og go tur til Berlin nillemus :)

BOM - så bippede vaskemaskinen - første vask er færdig :)


Ingen kommentarer:

Send en kommentar