tirsdag den 10. august 2010

Skide graviditet...

NU gider jeg ikke mere altså!!

Var ved lægen idag, fik selvfølgelig ikke min egen læge fordi hun var bagud med patienterne så jeg kom ind til Camilla (som jeg ALDRIG har mødt før, skide irriterende) Nå, men blev vejet (har taget 13.5 kilo på) og målt blodtryk 3 gange fordi det er for højt så fik strenge ordre på at slappe rigtig meget af resten af graviditeten (hun kender jo så tydeligvis ikke aktive mig...). Derudover blev der lyttet til lillepigen og alt var som det skulle være og så blev der mærket på hende og hun ligger lige som hun skal med hovedet nedad, dog uden at ligge fast - hvilket nok er meget godt så hun ikke sådan liige er på vej ud endnu.. Min. 4 uger endnu skal hun blive derinde!

Nå, men er desuden skide træt af at være gravid! Jeg sover af HELVED TIL! Jeg er begyndt at få kvalme igen, er mega træt konstant og hele tiden.. puuuha.. jeg tror jeg er ynk ynk.. stakkels Kenney og Manja.. tror jeg er lidt svær at leve sammen med pt.

Vil bare gerne have de sidste uger overstået... gerne hurtigt hvis der lige er en eller anden der kan fikse dét for mig!!

Nå, må jo bare tage en dag ad gangen.. puuha.. skal holde tungen lige i munden for ikke at gakke ud over de mærkeligeste ting så som at Kenney i skrivende stund ligger stille og roligt og trykker sin fod mod min arm- KU DET BLIVE MERE IRRITERENDE?







Ingen kommentarer:

Send en kommentar