onsdag den 11. august 2010

Endnu en regnfuld dag...

Kedeligt vejr igen idag... Så er det godt at Milla kommer ind til boller og frugtsalat her om en timestid... hvis vi er heldige kommer Sarah også...

Vil lige vise hvor dygtig Manja var igår - hun var nemlig med til at lave aftensmad, dække bord OG vaske op.. (hun har så ikke fanget at tingene skal blive rene af at blive vasket op, men hva faen) :)
Her er et billede af bordet - hun tog selv tallerkener ud af skabet og foldede servietterne og satte glas m.m på bordet - sååå dygtig :) måske ikke sat så flot på bordet med Iste helt henne ved hende, salt et sted peber et andet og smørret helt henne ved fars tallerken.. men hun har fat i noget af det rigtige..




så da vi hentede hende fra børnehaven igår fik vi af vide hvor dygtig hun havde været - hun havde lavet et kæmpe puslespil som var beregnet til 5 års alderen HELT ALENE!! Og hun havde lavet det alene fra start til slut selvom de voksne flere gange havde spurgt om hun ville have hjælp, men nej!
da vi kom var de på legepladsen hvor de havde fundet regnorme, og der stod min lille prinsesse overlykkelig med en orm i hånden ad ad siger mor bare :)

1 kommentar:

  1. eeiijj.. kan jeg ikke få noget af dit det der krudt i røven? så må du få noget af mit dovenskab? det er jeg nemlig mægtig god til når jeg kommer hjem:) ville bare lige sige at det går rigtig godt herinde. jeg er bare gladere end jeg har været længe! det er helt sikkert. knus sarah

    SvarSlet