onsdag den 4. august 2010

Onsdag........

Så gik dagen igår også...
Hold op hvor jeg ikke gider være gravid mere! Er træt, uoplagt, tung og ja bare puuhhh...

Havde tidligt fri fra arbejde og jeg fik lige vasket tøj, kom en tur i Føtex hvor jeg fik hentet min Libero "startboks" hvor der var lidt bleer, vådservietter, et stykke legetøj, skifteunderlag og andre småting... og så fik jeg slappet lidt af på sofaen inden Kenney kom ind ad døren og skulle trimmes...
Efterfølgende gik turen over for at hente vores lille prinsesse som havde fået lavet den FINESTE FRANSKEFLETNING.. Ihh hvorfor kan mor her ikke finde ud af dét?! Nøj hvor var hun fin.. dt var en af pædagogerne der havde lavet den..
Så mødte vi morfar på vej hjem og Manja skulle lige plukke ham et par fine "hundelorts-tis-blomster" fra græsset ovre i Nørrebro Parken.
Så gik turen kl. 17.00 dut, over til Sarah og Peter for at fejre Sarahs fødselsdag :) Vi fik noget dejlig mad og dessert og sad og hyggede og snakkede.. og Manja legede med "Lene/Alene" eller som vi kalder hende Malene.. og Manja hoppede rundt og havde overraskende meget energi..
kl. 20.30 gik turen hjem ad, Manja fik børstet tænder, tisset af og sunget 2 nat nat sange: "Elefantens vuggevise" og "Om lidt blir' her stille" som er hendes no. one yndlingssang..
Så så Kenney og jeg lidt TV og snakkede inden vi lukkede stuen af og hoppede i seng.. Kenney kunne godt mærke de 4 øl og 2 glas vin han havde fået ovre hos Sarah og Peter :=) Så han var død træt.. og mig - ja jamen jeg kan sove HELE tiden hvis det skulle være...

Idag skal Kenney til lægen med ryggen og ellers skal vi bare slappe af..
Jeg skal nok lige ha' hevet alt ud fra Elissas skab vil lige ha' det lagt ordentligt :=) (Det har jeg så gjort omkring 3 gange nu eller noget) Og så vil jeg også ha' ordnet kurveskabet i bryggerset hvor hendes bleer, stofklude m.m ligger..

Ellers er der intet spændende på plakaten.. skal have de sidste 3 dage på jobbet til at gå.. fjernet mine ting osv.. og ja bare ha' slappet af.

Go dag alle sammen

Kram herfra

1 kommentar:

  1. Var SÅÅÅÅ hyggeligt, at I havde lyst til at komme og fejre mig! Og jeg skal nok lære dig dét med den franske fletning, hvis lillemusen ellers gider sidde stille længe nok :)

    SvarSlet