fredag den 13. august 2010

Fredag....

Så blev det endelig fredag, og min første uge som hjemmegående er overstået... NØJ ugen har været lang!
Jeg har heldigvis været så heldig at jeg har haft selskab det meste af ugen... og min dag igår var skøn - fik flere timer til at gå med at hyggesnakke med Sarah over en go' omgang Mac-chicken menu! Det var suuuper hyggeligt...
Aftenerne herhjemme er lange.. Kenney træner, så spiser vi og så kan vores kære datter bare ikke mere og så falder hun i søvn, så er her alt alt for stille fra kl. 19.. Ja, man burde jo så sætte pris på stilheden, men det er bare ikke det samme som at hører hendes skønne stemme gå og synge og snakke med hendes fantasivenner FNIS.....

Idag skal jeg rydde op i skabene i soveværelset - sortere i vores tøj osv. og så har jeg besluttet mig for at bage en chokoladekage.. den er uden æg, synes jeg virker mærkeligt.. men nu prøver vi... og så henter jeg Manja ved 14-14.30 tiden og så tager vi ind til hovedbanegården og tager toget mod Tårnby hvor vi skal besøge Lone og lars og hvor min fars kusine, Bea, som til dagligt bor i Bruxelles , er på besøg, har ikke set hende i flere år, og hun har vidst aldrig set Manja.. så der skal vi ud og spise og hygge...
Imorgen skal Kenney jo til fødselsdag hos Kamper som fyldte 30 år i mandags.. og mine planer er lavet om, så jeg skal i stedet ses med Sarah, som har mega hold i nakken og dårligt kan bevæge sig.. så jeg har aftalt med hende at jeg laver mad :) vi skal have grovpizza med tomat, frisk mozzarella, aubergine, lidt bacon og peberfrugt og krydderurter.. MUMS...
Manjapigen skal sove hos farmor - så Kenney og jeg aflevere hende på Flintholmen kl. 14 imorgen.
Søndag har min skønne lillesøster fødselsdag - så der tager vi ud og spiser brunch inden Manja kommer hjem kl. 15..

Ha en god dag allesammen.. nu vil jeg komme igang med dagens pligter så jeg evt. kan nå at sove en times tid senere inden vi skal ud til familien.

Kram og go weekend.


Ingen kommentarer:

Send en kommentar