tirsdag den 24. august 2010

Endnu en dag på barsel - og strenge ordre fra min kære mand...

Opdate:
Nå, jeg kom på posthuset og i Superbest hvor jeg skulle have lidt frokost, købte rugbrød, corizo, vindruer og melon. og så cyklede jeg i Støvsugerbanden som havde hvad? LUKKET! Flot.. Nå, men hjem og lige bærer en kogevask jeg havde sat over inden jeg tog afsted, ned.. Nana skulle lige sætte det til at tørre for mig...
Så har jeg sovet halvanden time og min faster har lige skrevet den skønne nyhed at min vugge eller Elissas er det jo - kommer på lørdag JUHU!

SES

Ja, igår begyndte jeg at få rigtig ondt.. lidt ned af lårene og blev dårlig osv.. tegn på at der nok ikke går vildt lang tid.. men nu må vi se.. har det stadig skidt, men ikke så slemt som igår.
Det har så resulteret i at Kenney har givet mig strenge ordre på IKKE AT LAVE NOGET! Jeg skal dog lige på posthuset og skal også forbi støvsugerbanden og købe støvsugerposer.. Men ikke andet! Jeg skal gå hjem og få sovet siger han.. Igår gjorde han lige rent for jeg kan ikke overskue at skulle afsted på hospitalet lige pludselig og så komme hjem til rod.. ikke fordi her var rodet, men der skulle altså lige støvsuges - og han støvsugede også under sofaen - SKØNT hehe..

Nå, han var jo så forbi sit firma igår som han var fast besluttet på at give en lang lang laaang finger.. MEN - han kom hjem og sagde: Tror du jeg fik lov til at blive fyret? NEJ! De vil ikke af med mig, og de betaler mig også de 400 kroner for den lægeerklæring. Så kl 6 cyklede han afsted mod Ordrup hvor han skal male en Superbest..

Jeg brugte min dag hos Louise.. det var rigtig rigtig hyggeligt og hendes lille Elias er altså bare kær!
Da jeg kom hjem mødtes jeg med Kenney ved børnehaven hvor vi hentede vores prinsesse sammen.. så gik vi hjem og lavede aftensmad sammen alle 3.. Kenney lavede lækker oksekød med et hav af krydderier og løg.. og eg hakkede salat, lavede chili og vaskede op, mens Kenney lavede dressing. Vi fik taco... og vores dygtige dygtige datter dækkede fint bord med servietter og det hele :)

Efter maden fik Manja et bad og det var så dér Kenney gjorde rent.. så så vi lidt TV og så sendte jeg ham til træning da Manja var faldet i søvn...

Nu må vi se om der sker noget denne uge.. ellers begynder jeg at gå på trapper på mandag - rigtig mange trapper!

Go dag allesammen :)

1 kommentar:

  1. Du holder hende i dag gør du ;)

    Godt du endelig kan finde ud af at slappe lidt af søde :)

    SvarSlet