lørdag den 28. august 2010

Søndags-familie hygge

Ja, så blev det igen igen søndag.. Vi elsker søndag herhjemme... dagen idag har stået på sove længe - hvilket vil sige til kl 7.30 .. så lavede vi hyggeligt morgenbord... lagde os i seng igen... kom i bad.. og så ud og søndagsvandre :) Manja faldt i søvn.. og vi gik i Frederiksberg Centret hvor Føtex havde åbent og vi handlede ind til dejlig middag.. Kenney besluttede at han ville lave en go middag.. så han smed: Oksetyksteg, asparges kartofler, fløde, tomater, et baguette fra bageren, mozzarella og basilikum ned i kurven.. så den står på bøffer skåret af stegen, gode ovnkartofler, sovs, hjemmelavet hvidløgs/tomat bruchetta og salat :) MUMS. (Selvom jeg ikke er den vilde kødspiser..) men en gang imellem er det lækkert.. Kenney vil gerne have lov til at indføre at vi hver søndag skal spise noget godt kød..
nå, weekenden har derudover stået på fødselsdag oppe hos Nana idag.. der var lidt dejlig mad og hygge... Hun fik nogle gode gaver (primært undertøj, neglelak og bukser)...
Og vi fik vuggen :) super dejligt.. og den er bare blevet så fin.

Da vi kom fra Nanas fødselsdag legede og larmede Manja inde på værelset - pludselig kiggede vi på hinanden og tænkte det var da mærkeligt at hun blev så stille lige pludselig.. Haha det var så sjovt hun var faldet i søvn.
Kenney og jeg så så en film og da den var færdig kørte han ned med de film vi havde lejet og set i fredags, i Blockbuster og jeg vækkede Manja så vi kunne spise lidt....










Manja havde Vilma hjemme i torsdags, det gik rigtig godt. De passede mest sig selv.. først var vi lidt nede i gården og lege.. så gik vi op hvor de fik lidt frugt .. så legede og rodede de helt vildt, så tegnede de lidt og endte i sofaen hvor de var dødtrætte den sidste halvetime af deres legedate :)



Nu går endnu en uge så igang.. Kenney skal jo arbejde og ja, hvad skal jeg? GÅ PÅ TRAPPER!! Vil så gerne have Elissa ud.. ikke kun fordi jeg ikke gider være gravid mere... men også fordi jeg er super nysgerrig på hvordan hun ser ud, hvordan det bliver at have en lille en igen, hvordan Manja reagere osv osv...

Ugen kommer til at stå på lidt forskelligt.. imorgen kommer Michele (Kenneys storesøster) forbi med 2-2.5 kg frisk laks :) super mums... og så skal jeg i Frederiksberg Centret med Nana hun skal bruge lidt gavekort og bytte 3 sæt undertøj som var for stort..

Tirsdag skal mig Sarah og Pernille hjem og spise middag hos Helene.. hvad hun disker op med vides endnu ikke..

Onsdag skal jeg til frisøren og klippes.. torsdag tror jeg Kenney skal ud og golfe med Peter .. fredag skal vi slappe af og hygge herhjemme....

Lørdag skal Kenney ud på herrefrokost med min far, min fætter og Lars - jeg får derfor pigerne til frokost og den kommer til at bestå af: lækre små tomat bruchettaer, oksekødboller i en lækker sovs lavet på tomat og nødder, små rugbrødspindemadder med vildsvinepølse, gulerødder og agurk, pindemadder med lidt frugt, hjemmelavet mini nuggets og lækre ovnbagte cherrytomater med krydderier. Pigerne skal så have lidt forskelligt med: frugt, nødder, kage, drikkevarer.. Så det bliver rigtig hyggeligt!

Nå, men Elissa kan bare komme an - ALT er klar! alt tøj er tjekket igennem - IGEN.. stofbleer lagt på plads, sutteflasker og sutter kogt af, hentet brystpumpe hos Nillepigen ja, alt er bare klar.. vigtigst af alt så er vuggen kommet :)


4 kommentarer:

  1. Nå, så Peter skal golfe på torsdag...? Der er vist lige noget, min kære mand har glemt at fortælle mig :) Glæder mig til lørdag!

    SvarSlet
  2. Hihi de talte om det i Fakta igår :)

    SvarSlet
  3. Er også helt vild med vuggen - glæder mig til at jeg kan ligge Elissa i den.

    SvarSlet