fredag den 6. august 2010

Min sidste arbejdsdag..

ÅH MY... ja, så er det sørmer blevet min allersidste arbejdsdag! Hvor er det bare FOR MÆRKELIGT!
Især fordi at sidst jeg gik på barsel der var det da jeg sluttede som elev i Danmarks Statistik og vidste at jeg ikke skulle tilbage..
Nu skal jeg væk fra MIN PLADS! Væk fra mit helt eget skrivebord, faste arbejdsrammer og skønne kollegaer.. Det er altså bare mærkeligt!
Mærkeligt at der skal sidde en anden ved min plads, som så heldigvis er Sarah som er elev herinde og snart udlært (har været så heldig at få hende som min barselsvikar og hun kan bare alt shittet), mærkeligt når jeg kommer tilbage er der i hvert fald én der er stoppet og 3 nye der er startet.. Ej det er lidt sørgmodigt!
MEN -dermed ikke sagt at jeg GLÆDER MIG SÅ MEGET!!!!!!
Glæder mig til at jeg har lidt tid for mig selv inden lillepigen kommer til verden, glæder mig til at jeg kan ordne mit hjem uden at skulle gå og få stress over det (ja, for jeg kan altså godt sidde på arbejdet torsdag eftermiddag og få dårlig samvittighed over at jeg ikke lige fik støvsuget igår og det skal bare gøres når jeg kommer hjem), glæder mig til at få lidt mere overskud.. og ja, bare nyde min nye lille pige og give Manjamusen en fridag i ny og næ hvor hun hygger med mor og lillesøster!
Det bliver nu rigtig mærkeligt at skulle væk fra mit 8/8.30-15/16 stykker job.. men skønt at blive hjemmegående husmor :)
Ej planen for min 1. uges barsel er dog allerede lagt:
Mandag ordne bryggerset -alt skal ud af alle skabe og lægges pænt på plads igen og så skal Manja hentes kl. 14 for Hilda skal hjem og lege. Tirsdag: til lægen + hjem til Gitte. Onsdag: Ud til Milla til frokost, torsdag: SLAPPE AUF! Fredag: Skal vi ud til min faster til grill, lørdag: skal Kenney til 30 års fødselsdag og Manja skal sove hos faaaarmor :), søndag: Min skønne søsters 21 års fødselsdag. Nu er hun så uheldig at min far rejser den dag til Bulgarien, hendes veninder er ude og rejse og ingen kan noget som helst så vi tager ud og spiser brunch og efterfølgende kommer min guldklump hjem igen....

Og den efterfølgende uge er egentlig også mere eller mindre booket:
mandag: Ingenting Tirsdag: har jeg inviteret min søster ud og spise frokost og med til Jordemoder kl 13 og så ville vores kære mor jo ha haft fødselsdag dér så vi skal ud og lægge nogle blomster på graven og sige tillykke........
onsdag: Er jeg den heldige vinder af at skulle passe nok jordens dejligeste dreng: WILLIAM! 2 timers tid :) (tak Nillemus) og torsdag fredag den uge er heldigvis også ledig og om lørdagen skal Manja sove hos Moster Nana da vi skal til gårdfest ovre hos Sarah og Peter :)
Så ja, jeg kommer da ikke til at kede mig :)

Nå, jeg vil få ryddet mine sidste ting op her på jobbet og så skal jeg dele kage ud senere :) og så hjem med bus 18 for sidste gang i MEGET lang tid!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar