onsdag den 18. august 2010

Onsdag...

Dagens gøremål er afsluttet - der er blevet vasket en maskine tøj, handlet, skiftet planter ud i køkkenet, støvsuget og vasket gulv - SÅDAN!
Skønne Pernille kommer snart herover med William som jeg er så heldig at få lov til at passe et par timer mens hende og Rasmus skal til lægen.

Imellem al min rengøring osv. ringede henriette, som er Wilmas mor - en pige fra børnehaven og sagde at manja og wilma igår havde spurgt om manja ikke måtte komme med hjem til Wilma og lege.. så det skal hun på fredag... som Sarah siger: 3 år og allerede populær haha.. så skal mor og far bare lige lære at give slip så Manja kan komme alene afsted og blot blive hentet.. Det er bare så svært!

i aften kommer farmor til middag.. havde helt glemt det hihi.. men vi skal have forloren hare med ovnstegte timian kartofler og salat til..

Nu vil jeg lige gå ind og få hængt tøj over inden den lille skønne dreng kommer.

Kramser herfra.

Opdate - kl. 15.36.

Nå, Pernilles date med lægen blev aflyst, men de kom alligevel forbi en times tid, hende William og Rasmus, så det var bare super hyggeligt - hun har istedet fået en tid imorgen kl. 9 så jeg skalpasse ham imorgen i stedet inden jeg skal være sammen med Kamilla :)

Manja er blevet hentet og sidder pt. og spiser en bolle og ser tegnefilm. farmand er til læge og så skal han til træning - farmor kommer jo om ikke så længe - og jeg har lige bikset en pandekagedej sammen og vil snart stege dem så vi har dessert - pandekager med syltetøj sukker og vanilleis :)

Go aften

kram fra det lille hjem

Ingen kommentarer:

Send en kommentar