mandag den 9. august 2010

Tror det blir en laaaang barsel

Ja, dem der kender mig godt, ved at jeg er mega meget super hyper aktiv... der skal helst ske noget hele tiden.. Er SÅ dårlig til bare at ligge og slappe af, men det er mit mål inden for de næste 3-4 uger at lære det! Tænk, nu er klokken halv et og jeg har ikke på noget tidspunkt siden kl 6 imorges hvor jeg stod op, ligget mig ned og slappet af....
NIKS.. der er blevet gjort rent, lagt tøj på plads, hængt vasketøj op, handlet, bagt boller...
Ihh jeg må ha et kursus i at være doven tror jeg... Har sagt til mig selv at TORSDAG må jeg INTET lave... bare ligge og slappe lidt af (ville gerne før, men imorgen og onsdag har jeg lagt planer)

Måske jeg skulle nå at ligge 1 time nu og slappe af.. inden Hilda og hendes mor kommer... Tror jeg at jeg vil... Jo det er sgu en go idé.. jeg vil nu tænde for TVet og måååske få en time på øjet om ikke andet, så bare ligge for at ligge...


Ingen kommentarer:

Send en kommentar