onsdag den 7. november 2012

Travl dag

Puuuha - udover at ha røv travlt på arbejdet idag SAMTIDIG med alle de vigtige mails jeg skriver med Pernille :-) har jeg lige taget et break i kælderen - har nogle ting der skal sættes i mapper.

Er stadig helt i hopla efter den dejlige nyhed igår fra min chef - der skal meget til at fjerne mit smil!

Derudover er jeg dog lidt træt idag! Har døjet med hovedpine de sidste dage - og er jo absolut IKKE tilhænger af smertestillende så det er bare vand vand vand!

Ugen er halvvejs igennem - ser mod weekenden ! Fredag kommer Kamper nok hjem til os og hygger. Så ka de 2 fyre spille playstation og så henter vi et par pizzaer eller noget ...

Vi kigger også stadig på ferie - billederne igår var Egypten men nu kigger vi på Cypern haha det ska ikke være nemt!!!! Og det skal det ikke!
Afsted skal vi nok komme :-)

Kan i alle have en dejlig dag

Billedet er taget i elevatoren på vej ned i kælderen




- Posted using BlogPress from my iPhone

Ingen kommentarer:

Send en kommentar