lørdag den 24. november 2012

Personaleseminar

Jeg står jo for hvert år for at skulle arrangere vores årlige personaleseminar i kontoret.
I år var vi ude og bowle og spise på Peder Oxe hvilket var skide sjovt og hyggeligt.

Fik igår indkaldt til 2013 seminaret som kommer til at foregå således:

Morgenmad fra 8.30-9.
Så skal 2 fra kontoret holde oplæg om noget der ikke interessere mig haha.. Så skal vi spise frokost og så lidt LEAN hvor vi skal se på om nogle daglige opgaver i kontoret kan forenkles.

Kl. 16 følges vi til Nørrebro, Jægersborggade, hvor vi skal ned i Bisquitfabrikken. Her skal vi i samarbejde med kokken Charlotte Novak (som blandt andet er madskribent for magasinet Vores Børn, underviser voksne i italiensk mad m.m) skal lave en lækker italiensk middag til os selv.

Når vi kommer får vi snacks og så deles vi op i 2 hold og skal lave:

1 appetizer
2 antipasti
1 pasta mellemret
1 hovedret
1 dessert

Glæder mig meget og håber og tror det bliver en succes!
Elsker at planlægge de ting - ku være fedt hvis der var lidt mere af det i mit arbejde.

Indkaldte også til julehygge d. 3. Med hele etagen hvor jeg bager småkager og æbleskiver og en der hedder Marianne sørger for glögg.. Ska nok blive hyggeligt!




- Posted using BlogPress frommy iPhone

Ingen kommentarer:

Send en kommentar