fredag den 2. november 2012

På date!

Når man er forældre til 2 skønne piger, er det svært at få mand og kone tid!
Vi var gode til på et tidspunkt (også alt efter hvor i Danmark Kenney arbejder) at mødes og drikke en eller anden lækket kold drik efter arbejde inden ungerne skulle hentes.

Vi har haft rigtig travlt det sidste stykke tid plus at det psykiske overskud ikke helt har været at spotte så der har ikke været meget date til mor og far og aftenerne er smuldret væk i putning/madpakker/oprydning osv.

Nu ringede min dejlige mand så lige og sagde han gerne ville på date med mig idag og om vi ikke skulle mødes ved Torvehallerne kl 14.30 - og jo tak det vil jeg rigtig gerne!

Så glæder mig til halvanden times mand og kone tid inden Elissa skal hentes - Manja skal hjem til Vilma idag og spise og se Disney Sjov så hun skal først hentes kl 20.

Imorgen skal Manja og jeg en tur i BR og købe fødselsdagsgave for manja skal til børnefødselsdag med skønne moster imorgen - hun er inviteret med til nanas veninde Pia's brors fødselsdag :-) og så står den på moster-niece hygge hele dagen og tegnefilm på mosters sofa om aften og så skal hun overnatte ...

Vi skal hygge med Elissapigen - ved ikke helt hvad vi skal men vi finder nok på noget hyggeligt!
Rigtig god weekend allesammen!

- Posted using BlogPress from my iPhone

Ingen kommentarer:

Send en kommentar