onsdag den 21. november 2012

Julens ønsker

I år synes jeg at det har været svært at finde på ønsker – også fordi jeg lige har holdt fødselsdag for veninderne og der blev jeg jo rig på lækre gaver!

primært har (både Kenney og jeg) ønsket os gavekort, for så kan man selv komme ud og købe det man (finder ud af) man mangler – ønsker mig tøj, men det er bare bedst at købe det selv da det skal prøves og man bedst selv ved hvad slags tøj man er til osv.

Og parfumer osv mangler vi absolut ikke noget af! Så det er lidt dumt at ønske sig!

Derudover har jeg af min farmand ønsket mig en creme fra Calarins – den jeg fik i prøve til min fødselsdag – Wake-Up lotion – den er GENIAL!! Og min prøve er løbet tør for creme lige meget hvor meget jeg hamrer den ned i håndfladen!



Til 270 kr. for en stor.. og en bog (kan ikke huske hva det er for en haha)

Så har jeg af min Goeste (hun fik en lille ønskeseddel) ønsket mig en chokoladesmelter fra OBH (det er sgu så irriterende at smelte i vandbad!), Rösti Margrethe skål (1,5 liter), stavblender og udstiksformsæt (var det ikke det jeg skrev mus?)

Af min søster har jeg ønsket mig en bog – ELSKER jo at bage brød:
verdens Bedste brød - af Gyldendal




Og af kenney, et glattejern ovre fra frisøren. Mit gamle Gik jo bort
- suk - 7 år sammen var hvad vi fik :-(

Ungerne ønsker sig (alle får jo hver deres ønskeliste - så undgår man at der skal byttes)

Manja:
En bestemt CD
Kjoler
Gymnastiksko og dragt (ønsket af min faster)
Perler til at lave halskæder og armbånd
Lektiebøger
Farver
bestemte spil
Bluser
Lommelygte (af olde Aa og S)
LEGO
Heksekostume
Bøger
Kikkert (morfar)

Elissa:
Trækøkken
Legemad i træ
Lommelygte (af olde Aa og S)
kjoler
Bluser
Tegnebøger og farver
Togbane og tog
Træ gryder og pander
Heksekostume
(Kikkert)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar