tirsdag den 20. november 2012

Moderne MAMMA

Det er lige hvad Marianne fra mit arbejde synes at jeg er :-)

Da jeg kom imorges stod jeg lige 10 min og arbejde ved min plads men uden at hive stolen ud- så råber Marianne som sidder lige bag mig "hvorfor er det du går igang med at arbejde uden at sætte dig ned" nå nå råbte jeg tilbage og hev stolen ud- og der lå en flot grøn-indpakket gave til MIG fra Marianne hihi.

Jeg fik denne bog Moderne Mamma med 12 italienske mødre der afslører deres mest fantastiske familieopskrifter. Jeg skulle have den fordi hun synes jeg er en tip top hip mamma haha




- Posted using BlogPress from my iPhone

2 kommentarer:

  1. Årh, sikke en dejlig kollega!

    SvarSlet
  2. Ja! Ret sødt især taget i betragtning af at hun tit er en sur gammel dame! Hihi

    SvarSlet