onsdag den 21. november 2012

Dagens mad og dejlig dag i vente!

Ja vi har jo sprunget lidt væk fra madplanen denne uge - idag lavede jeg de LÆKRESTE frikadeller med most kartoffel i, og resten af det i ser her










Lad trække ved stuetemp i ca 20-30 minutter inden de steges



-







Kenneys tallerken




Min


MUMS det var lækkert!
Virkelig virkelig lækkert! Klart dem jeg laver til nilles julefrokost! MUMS!

Mens farsen trak tog jeg lige billeder af skabene i køkkenet hehe

Der er alt muligt: flormelis, havregryn,sesam, øko rug hvedemel, alm hvedemel, te, kakao, lasagneplader, kerner, sirup, sukker, grahamsmel, durum, salat krydderi, kokos, kartoffelmel, kagecreme, linser, ris m.m
Utroligt hvad der er plads til i de små skabe!






Her er min frokost fra idag - salat og rugbrød med ribbensteg - som dog var for fedtet til mig så det røg af efter nogle bidder





IMORGEN skal vi iver og spise på Manfreds kl. 18 juhuuuu- talte med Nana og hun sagde "og jeg kommer bare op til jer imorgen ..." Øhhh hvorfor? "Det har vi aftalt!" Haha total optur!! Fedt fedt!

Så kl 18 imorgen skal vi ha KÆRESTE aften wuhuuuu!!! GLÆDER vi os til!
TAK skønne søster!!






Så jeg har lavet dejlig pizza klar til dem til Imorgen

Tomatsovs med hvidløg lidt chili og oregano



Før ovn


Efter 15 min ovn



using BlogPress from my iPhone

Location:Borups Allé,København,Danmark

Ingen kommentarer:

Send en kommentar