torsdag den 8. november 2012

Salon Schmück Copenhagen

Igår bestilte jeg tid hos salon Schmück d. 6. December til manicure og shellak -
det bliver 250 for manicuren og så får man så shellak til 129 fordi man vælger det i forbindelse med manicure.

Tænkte at nu når jeg er stoppet med at bide negle så skulle mine negle forkæles.

Det er salonen der ligger i Stefansgade - har besluttet at bruge hende, så man støtter de lokale små butikker.

Udover negle behandlinger yder hun blandt andet:

Retning af bryn inkl farve for 149 kr.

Voks fra 99

Lægger makeup fra 199 kr

Kostvejledning

Ansigtsbehandling m.m

Glæder mig til at se hvad resultatet bliver :-) og så har jeg lige 1 måned til at få alle neglene lange - mangler 3 haha..

I får lige 2 fingre det ser fjollet ud at jeg sidder og klikker billeder af mine hænder haha



- Posted using BlogPress from my iPhone

Ingen kommentarer:

Send en kommentar