torsdag den 22. november 2012

JUL 2012

Julen begynder at nærme sig! Tiden med duften af julebag, julemusik og julekalender er lige rundt om hjørnet! Og jeg ELSKER det!

Elsker det lidt mere i år fordi jeg ved at vi ikke skal stå med det hele i år – vi skal ikke røre en finger – blot møde op og hygge. I år er det hos min faster med dem, min fætter og min far og Nana.. vi mangler desværre nogen i år hvilket jeg er ked af :-(
men vi ses så 2. juledag hos os hvor vi bliver

Kenneys bedsteforældre: Aage og Sandra
Sandras Datter Pia og hendes børn Danny og Camilla og måske også Camillas kæreste
Kenneys mormor Rita og Bjarne
Svigermor Jeanette
Og os …

Vi har delt maden op således:

Aage & Sandra skal have: øl, rugbrød + franskbrød samt ribbensteg/flæskesteg og rødkål

Pia og co.: sodavand, karrysild, marinerede sild  og 2 oste (måske kiks)

Rita & Bjarne: roastbeef med ristede løg og remoulade, æg med rejer og tomat samt god hønsesalat

Jeanette: kage, kogte kartofler med god mayo tomater og rå løg samt røget laks og dilddressing

Os: lun leverpostej med ristede champignon og bacon, fiskefileter med citron, remoulade og ekstra rejer samt frikadeller og smør…

Er sikker på at det bare bliver en rigtig dejlig og hyggelig dag!
Alle juledagene skal vi også bare noget –
Til min faster juleaften, til min far 1. juledag hvor vi hinanden imellem udveksler gaver sammen med min moster (juleaften er det kun ungerne der får gaver) og 2. juledag hos os… så er julen også overstået – det går altid så hurtigt! Øv øv

Glæder mig til december måned og til at gøre det hyggeligt derhjemme!
Vi skal købe et LILLE juletræ i år – SKØNT ikke at skulle købe PLUS bruge en formue på et træ der alligevel bare skal kyles ud! Ungerne skal lave julepynt til det søndag d. 2.december når Manja og jeg har været i biffen og se julefilm J

Gaverne er på plads, kalendergaverne er i gang og alt er bare roligt i år og man kan NYDE det hele! Tror også vi skal en tur i Tivoli i år og se julehyggen derinde… Nu må vi se.

9 dage tilbage af NOVEMBER måned – puuuuha!!!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar