mandag den 26. november 2012

farvel mormor-arme og blævre lår



Arrrhhhhggg, er det kun MIG der kender til de her nederen mormor-blævre arme?

Nu har jeg besluttet mig at komme dem til livs via disse øvelser som efter 3 uger skulle vise små forandringer og efter 9 uger skulle vise merkant forandring:

Øvelserne skal laves hver 2. dag og det er vigtigt at det kun er hver 2. for musklerne skal have lov til at lade op og lade træningen sætte sig!

Hver øvelse laves 12-15 gange á 3 omgange (altså, 15 armbøjninger - pause- 15 armbøjninger pause 15 armbøjninger pause)

Klassiske armbøjninger  - start evt. med "tøse-versionen" og senere hen "mande-versionen" og når man bliver rigtig sej så med benene op på en stol..

Biceps: Brug enten en lille håndvægt eller fyld en vandflaske - øg vægten efterhånden som du bliver sejere. (vægten skal løftes op fra jorden - lige op med armene)


Triceps - den tager virkelig fat om blævre-delen!!! Igen med vægt! (Armene op over hovedet og ned bag på ryggen med vægt)

Skyggeboksning: Slå ud i luften 2-3 minutter ad gangen. det er vigtigt at du holder armene oppe i luften hele tiden - ikke sænke dem!

viser før og efter billeder når jeg selv ser resultat -starter imorgen når jeg forhåbentlig er blevet rask(ere)...

LÅR:

altså, stod det til mig burde man kunne punktere lår! Hahahaha... meeeen, det kan man jo ikke bare så der skal jo - udover sund mad - trænes!

Disse øvelser skulle også vise resultat efter 9 uger - HVIS man altså holder sig fra alt junken meeen det er bare svært med 2 julefrokoster lige rundt om hjørnet, juleaften OG 2. juledag.. men de skal også bare være blevet mindre inden rejsen i juni!

der skal løbes 2 gange om ugen - en blanding af almindeligt tempo og spurt.

squat og lunches skal laves 2 gange om ugen 3 runder af 15 gentagelser!


glæder mig til at vise jer resultater.

god fornøjelse hvis i selv springer ud i det..

fra næste uge af vil jeg igen vise jer frokost og middags tallerkner :-)










Ingen kommentarer:

Send en kommentar