lørdag den 17. november 2012

Frisure

Jeg er inde i en periode hvor jeg ikke kan HOLDE UD at have mit hår løst!
Så håret bliver hver dag enten flettet (alm. Eller sildeben) , høj knold, hestehale eller snoet hår.

Nu googlede jeg lige frisurer og tror jeg vil forsøge mig med disse:

(Den helt til venstre)


-


Synes altid det er håret man "mangler"!
Hver gang man skal til fest osv. Køber man nærmest kjolen dagen efter invitationen - man køber nok nærmere 2.. Afprøver sko makeup osv men HÅRET ... Håret bakser man med en time inden man ska ud af døren!

Jeg synes håropsætning er en vigtig del af et outfit - og ka pifte et "roligt" outfit op!

Har også afprøvet tøj til begge julefrokoster - på arbejdet skal jeg have min nye fine glimmer guld nederdel fra Goeste med sorte strømper sort bluse og brune stilletter.. Nogle diskrete øreringe og guld halskæde med guld hjerte og glimmer makeup.



Den 15. Dec Hos Nille tager jeg stram sort nederdel sorte strømper og min tyrkis gennemsigtige skjorte med sort BH. Når man har manden med må man godt! Haha og pænt opsat hår og lækker makeup! ..



I love to dress Nice! Bare så
Irriterende man ik gør det så tit! Til daglig gider man ik!



using BlogPress from my iPhone

Ingen kommentarer:

Send en kommentar