fredag den 31. januar 2014

Øv-dage er dumme!

Ha de en rigtig øv dag igår! Og min øv-dag gjorde at jeg bare VOLD-ÅD!

Jeg hentede Manja 14:45 og vi gik sammen i Netto og hun fik lov at bestemme hva vi skulle spise..
Hun valgte pizza..
Normalt ville jeg lave en grov bund, mager ost, magert fyld og grønt .. Men ikke igår!
Det blev hvid al a hvid bund- tomatsovs, skinke, bacon, ost og cocktailpølser (puha, bare tanken lige nu gør mig dårlig!)
Og jeg spiste - hold nu fast - 1/2 bradepande!!!
HVA SKEREER DER!? Jeg har det stadig dårligt.

På en almindelig dag havde jeg spist 1 stykke med en god portion salat til - men ikke igår.. Øv!

Glæder mig til sund frokost idag mums.
Har spist en protein bar til morgenmad idag og har skåret frugt klar til kl 10.

I dag har jeg en meget bedre dag heldigvis...
Og nu er det fredag Wuhuuuuu.
Idag skal der slappes af hjemme. I
Morgen formiddag skal vi ud og købe gave til Olde Sandra hvor vi skal til fødselsdag søndag og i morgen afholdes der fødselsdag hos Milla kl 18.

Mine dejlige prinsessen i morges - vinterklar ❤️❤️







Ingen kommentarer:

Send en kommentar