onsdag den 8. januar 2014

Mit planlægningsgen

I know - JEG ER BIMS!

Men,

Ikke des mindre har jeg planlagt alle fødselsdage for 2014!

Manjas 24. Maj for familien hvor jeg laver tapas.
-pulled pork i butterdejsskåle
-tunmousse med løg og kapers i skåle
-laksemousse på mini toast
- bruchetta med gedeost grøn pesto og tomat
- små krydrede frikadeller
- kogte kartofler med bacon om
- frugt og grønt og foccasiabrød

Og så lagkage, brownie og citron/birkes kage.

Hendes børnefødselsdag 31. Maj- pigerne fra klassen.
Boller og saft.
Skattejagt hvor de deles op i 2 hold og skal finde store puslespilsbrikker - samle det og se hvor skatten ligger.
Slikkage og frugt

Elissas for familien 21. September
Ovnret med kartofler, krydret kødsovs,Tomatsovs og ost med krydderibrød til.
Frikadeller med flødekartofler.
2 salater
Grønt

Lagkage, gulerodskage og muffins

Hendes børnefødselsdag:
4-5 fra børnehaven til boller, varm kakao med flødeskum og skumfiduser.
Fri leg med blandt andet balloner og så muffins og frugt til dessert

Min og skatters 5. Oktober

2 slags pizza
Frikadeller med kartoffelsalat
Grøn salat
Rugbrød og franskbrød
Æggesalat, tunmousse, 2 slags pølse, ost. Og lidt andre lækkerier.

Min for veninderne slut oktober:
Girls-Night for de nærmeste til lav belysning, sushi og tapas bord





Ingen kommentarer:

Send en kommentar