mandag den 13. januar 2014

Dagen idag

Første dag med min nye kost og træningsplan ..
Det gået godt bortset fra lidt flødebolle hos min far - ups. Men ellers rigtig godt! Ingen regel uden undtagelse; vel :-)

Min morgenmad var smoothie og frugt med havregryn, hørfrø og nødder.

Frokost- havde godt nok svært ved at komme gennem al den mad og måtte også opgive da der var en halv rugbrødsmad tilbage ..





Aftensmad -
Kylling med 1 skefuld ris og lidt karrysovs hos min far





Derudover 3 store glas vand, nødder, 2 gulerødder og 2 stykker frugt.

Her til aften kom jeg ikke ud og løbe som ellers var min opvarming - men tog en klassisk opvarmning kendt fra træningshold i fitnesscentre.














Jeg lavede 2 runder med:
12 dødløft med 15 kg
12 squats med 7,5 kg
12 lunges med 8 kilo kettlebell
12 lunges med løft - 4 kg
12 hofteløft
12 mavebøjninger
12 burpees
12 høje knæløft

Og der er blevet lavet morgenmad, mellemmåltid og frokost klar







Ingen kommentarer:

Send en kommentar