lørdag den 4. januar 2014

Crossfitcopenhagen

Idag var jeg med til "TAV" (ta' en ven med dag) oppe i Crossfitcentret med skat.

Og hvad synes jeg så?
Jeg synes det er et sindssygt godt koncept! Dejlig afslappende! Man kan komme som man er og man behøver ikke tænke hvad folk synes om én. Når jeg skriver dét er det fordi der er mange af de der "se mig" typer i almindelige centre - men ikke her!

Man skulle arbejde sammen 2 og 2 altså "bedste venner sammen". ❤️

Først var der opvarmning hvor man skulle løbe rundt og lave øvelser med navne som "bjørnen", "skorpion" og "tudsen".

Bagefter skulle der laves 100 air squats, så en masse push-ups, og pull ups (som jeg af gode grunde lavede i ringe da jeg ikke er i nærheden af at kunne hive mig selv op).
Som afslutning 100 air squats og så 2 maveøvelser hvor man lavede øvelsen i 20 sekunder 10
Sekunders pause á 4 runder.

Puuuha det var hårdt men rigtig sjovt! Og ikke mindst fordi det var med Kenney -det var fedt!
Stedet er enormt primitivt og bestemt langt fra den standard man finder i almindelige træningscentre.. Men det er på en eller anden måde super fedt! Folk er virkelig afslappende - og meget åbne .. Dørene til omklædningen står mere eller mindre åbent , og bad til kvinder og mænd foregår i samme rum.. Det er dyrere end gennemsnit træning MEN som en sagde deroppe idag "DET ER FORDI DE KAN"! der er et eller andet over det! Et fællesskab og en stemning man ikke oplever andre steder! Prøv det! Gratis Intro timer .. Tjek deres hjemmeside ud.

Ville gerne melde mig ind MEN synes ikke jeg kan finde tiden til at hive 2 timer ud 3 gange om ugen desværre...

























Nu var det ikke bare en almindelig tur - nææææ... Vi mødte skam en kendt!
Jep!
Altså kendt for børn haha..

Den bedste fra "Lille Nørd" Katrine






Efterfølgende var det hjem i bad og afsted på puk












Ingen kommentarer:

Send en kommentar