onsdag den 1. januar 2014

Slank med faste

Jeg har 2 gange de sidste 7 dage spist let morgenmad og så fastet helt indtil aftensmaden - og det har virkelig fungeret for mig! Så det tror jeg at jeg vil prøve en gang imellem det næste stykke tid! Kan mærke at det gør at jeg ikke har lyst.. Nej forkert ord.. Nærmere behov for søde sager. Lyst, det har jeg!
Men fx i mandags, der havde jeg fastet, og der spiste jeg lidt chokolade om aftenen, jeg blev SÅ dårlig og det ville simpelthen ikke blive i min mave.

Idag står den på rester i løbet af dagen tror jeg og ingen træning!

Jeg har lige spist 1 lille portion yoghurt med hasselnødder på og nu tager jeg en fastetid frem til kl 17 hvor jeg spiser min aftensmad som bliver 50 gram kød, lidt kartoffel, tomat og gulerødder.

De kommende dages træning står på:
Torsdag: løbetur med kombineret træning ved hjælp af bænke, trappetrin osv.
Fredag: mave-Balle-lår
Lørdag: med skat til crossfit 1 time

Så lige 3 dages træning og så holder jeg søndag mandag fri for træning.

Er igang med at bage boller til min frokost- eller, dejen står på køl til i aften.







2 kommentarer:

  1. Hej Nina, pas på med at udeluk for mange måltider, jeg ved godt at man taber sig af det til at starte med, men ens krop begynder at gå i stå af det og få det dårligt af det(man bliver svimmel/utilpas/mere irritabel osv) og så pludselig går ens krop i stå så man ikke taber sig af det mere (kroppen går i overlevelses mode)

    Det er ikke for at være bedre viden eller noget, bare hvad jeg selv har haft oplevet og ved at andre har haft oplevet også :)

    SvarSlet
  2. Høj sasse , som du kan læse skriver jeg en gang i mellem :-) det blive ikke hver og hver anden dag det bliver en gang imellem .. Jeg sulter ikke mig selv men giver min krop plads til at bruge det jeg fylder i den :-) hvis jeg kan mærke det ikke er godt eller min krop reagere dårligt både fysisk og psykisk ku jeg ikke drømme mig ol at fortsætte :-)

    SvarSlet