søndag den 19. januar 2014

Søndag med røde kinder

Søndag

Idag besluttede vi os for, kl 11:30 at GÅ ind til byen og hjem igen for at få frisk luft - det blev dog kun på gåben den ene vej og bus hjem. Det var SUPER lækkert (og koldt) at gå i den meget friske luft.

Senere gik jeg en tur on my own en lille kilometer. Jeg kiggede på butikker for at finde ud af hva pokker min far skal have i fødselsdagsgave.. Det svært! Han bliver jo 60...
Glæder mig bare til at overraske med oppyntet hjem og kager :-) har købt flag-gurilander og flag.

Senere idag lavede vi broccolisuppe



Og så havde Elissa lige Julie nede og lege lidt.

Nu er ungerne puttet, skat ser foldbold, jeg har pakket (skole)taske til i morgen og madpakkerne er lavet.

En ny uge

Ugen står ikke på så meget..
Skole i morgen og skat skal ud og køre - plus ugens Storehandledag - har lavet lang god indkøbsliste der er delt op efter hvilket supermarked jeg skal i.

Tirsdag skal Manja hjem til Anna fra fritidshjemmet.

Onsdag spiser vi hos min far

Torsdag: tidligt fri fra arbejde så jeg ka mødes med Nana og købe gave til min far inden ungerne skal hentes. Skat skal på glatbane

Fredag: slappe af og hygge med xfactor

Lørdag: Manja skal til moster i legeland og pyjamasparty. Mor her skal bage en masse til søndag

Søndag: farmand 60 år.

Fandt lige dette billede til sangen :

PERFEKT!


God uge alle,
❤️

Ingen kommentarer:

Send en kommentar