onsdag den 15. januar 2014

Dejlige onsdag

Dagen startede med at sove lidt længere - hele 30 minutter længere. Det var deeeejligt! Så stod op kl 6 og tog et hurtigt bad inden ungerne blev vækket stille og roligt.

Vi kom stille og roligt ud af døren - 2 unger blev smidt af hver deres sted og jeg tog bussen videre på job.

God dag på jobbet med møder, udenlandsk markedsføring og godkendelse af bestyrelsesmedlemmer - sidst på dagen læste jeg mine lektier til på
Mandag - 3 kapitler i den røde bog.



Kl 13 havde skat hentet begge unger :-) og de tog hjem og rigtig hyggede - tror i lige mor blev misundelig da hun modtog dette billede 2 timer før jeg sku hjem!



Da jeg kom hjem gik vi lige i gården 20 minutter



Og efterfølgende fik jeg lavet fjog suppe på kartoffel, knoldselleri, porre, timian vand og lidt cremefine smagt til med salt og peber









Virkelig lækkert!


Efter dejlig aftensmad slappede vi af på sofaen- altså efter opvask, støvsugning og badning af unger- og jeg læste mit nye iform



Efter lidt afslapning stod dagens træning klar - træning af biceps og ryg

Først opvarmning med blandt andet 6 minutters løb på stedet..og så 3 runder á:
15 biceps curls
15 fremoverbøjet roning
15 "bøj ryg" ved ik hva de hedder haha man ligger fladt på maven og skubber ryggen op.
15 hammer curls.

Efter de 3 runder lavede jeg 30 squats uden vægt og andre lette lår øvelser plus mavebøjninger inden afslapning.







Og så lige en ny milepæl:skat og jeg skal til 10 km iform løb 4. Maj.




Ingen kommentarer:

Send en kommentar