søndag den 12. januar 2014

Det kræver forberedelse at leve sundt

Jeg starter jo imorgen på ny kostplan...
Jeg har de sidste 3 uger forberedt min krop på at spise sundere og undlade Hvidt brød og sukker... Og det har, for mig, været en god måde at gøre det på!

Imorgen går det så rigtig igang og jeg forberedte her til aften 3 af mine måltider.

Morgenmad - en blåbær/hindbær/ingefær smoothie og frugtsalat som der kommer müsli af havregryn jeg rister i 1 tsk agarvesirup og så hørfrø og hakkede nødder.
Formiddag: 2 gulerødder og så 1 stykke frugt
Frokost: 1 rugbrødsmad med hamburgerryg, salat og tun
Kl 14. En kop te og nødder
Mht aftensmad skal vi til min far - der laver jeg en salat som jeg spiser til det kød han servere :-)














Moi pænt træt hertil aften efter en hyggelig formiddag/eftermiddag hos Pernille som serverer dejlig frokost - jeg spiste rugbrød med makrel og så grønkål med æbler MUMS! William optrådte for os og synes ungerne hyggede rigtig godt på trods af at de ses sjældent .. Goeste kiggede også kort forbi det var dejligt at se dig mus - og tak for idag søde Pernille ❤️ og så øvelse i pull ups - det gør SÅ Nas i mine arme!


Nå men imorgen går det jo løs - så det blir spændende!

Følg min udvikling :-)




Ingen kommentarer:

Send en kommentar