fredag den 17. januar 2014

Mine fantastiske piger!

Har altså Nogle søde og omsorgsfulde døtre!
Eksempler:

Igår da vi afleverer Elissa i børnehave konstaterer Manja at Hildas 2 bamser og hendes vanter ligger der - ergo har hilda glemt det da de hentede hendes lillebror i onsdags.
Det første Manja siger er "jeg bliver nødt til at tage det med over til hilda på skolen mor, det er hendes yndlingsbamser og det går heller ikke At hun fryser på fingrene!

Jeg skrev til Hildas mor at Manja tog det med og hendes mor smeltede helt og var stolt af at har har en så omsorgsfuld veninde!







I dag da jeg her til morgen er i bad, banker Elissa på døren og siger "mor, jeg er vågnet nu, må jeg tænde det lille lys så
Manja ikke vågner"? Så sødt at hun tænker på storesøster ..

Mor er så knap så omsorgsfuld og svarede at hun skulle tænde det store og også tv'et så Manja kunne vågne - og svaret "OK moooor" hahaha






1 kommentar:

  1. Hvor er de altså bare søøøøde! :D
    Sikke nogle velopdragen niecer jeg har <3

    SvarSlet