tirsdag den 7. januar 2014

Flotte lår på 8 uger

Puuuha, 8 uger føles som lang tid!

Men på fredag indleder jeg mine 8 ugers kamp for flottere lår - lår jeg ALDRIG har kunnet li.. Heller ikke som yngre og inden jeg fik børn.

Kampen mod lårene bliver med 3 løbeture, korte som lange kombineret med målrettede lårøvelser - øvelser jeg nok skal ligge på bloggen.
Jeg har tegnet abonnement på iform i 3 måneder så jeg har derfor adgang til en masse spændende artikler, opskrifter og træningsprogrammer. Det er meget inspirerede at læse alle disse artikler og blive motiveret.
Om 2 uger rammer vi første mål - som jeg ikke er gået i krig med endnu - MEN kunne lave 3 rigtige og flotte pull ups og 5 rigtige og flotte armbøjninger/push ups.

Spændende om jeg klare dét! Kenney er dommer så hans udtalelse skal jeg nok give jer :-)

Jeg er på efterhånden 3. uge af sundere livsstil .. Gik igang kort før jul med at skære ting fra og skære ned generelt.

Mht sukker holder jeg mig mere eller mindre fra det og glæder mig bare til weekenden hvor der skal nydes lidt lækker mørk chokolade med frugt og et glas vin.

Denne uge bliver ikke vild på træningsfronten- jeg skal løbe torsdag og fredag er planen og lidt styrketræning lørdag.




1 kommentar:

  1. Sejt med sådan et forløb! Og virkelig god idé at bestille motivation undervejs, så er det meget nemmere selv at holde sig fast i en plan! Jeg glæder mig til at se dine fine stænger i kjoler til sommer :D

    SvarSlet