lørdag den 11. januar 2014

Lørdag

Dagen idag startede omkring 8:30 da elissa gerne ville have morgenmad :-) begge ungerne stod op og der blev lavet havregrød, ristet brød med syltetøj og skåret frugt.

Jeg spiste selv morgenmad lidt efter inden den stod på en lille god hurtig løbetur

Frugt med hørfrø og hakkede nødder og et glas isvand






Pæn svedt!




Skat skulle lære
Mig pull ups .. Lavede 4 øvere og så må vi se om jeg kan lave 3 selv og pænt 1. Februar..



Manja var også med :-)











Så blev der lige lavet 2 omgange maveøvelser og så var det dagens træning ...

3 uger siden ..












Idag - lang vej endnu men på vej er jeg..

Mine pæne nye træningsbukser fra skatter ❤️

















Så Blev der gjort rent i hele hytten - vi snakker oprydning, rykke rundt på Ungernes værelse, støvsuge og vaske Gulv og så 3 maskiner tøj som skat tog med bed til tørretumblerne da han tog til træning.

Resten af dagen står på
Afslapning! Der er mad tilbage fra i går så der ska hverken handles eller laves mad som sådan.

Pigernes værelse
























I morgen skal ungerne og jeg til Pernille og William og hygge :-) det blir dejligt :-)



Ingen kommentarer:

Send en kommentar