fredag den 10. januar 2014

Ny vindueskarm

I år har vi ikke mange planer for hjemmet - meget blev ordnet i 2013, men - vindueskarmen i stuen skal snart males og dekoreres på ny.. Jeg har tænkt mig at bestille følgende:

Denne fede rå vase og så fylde den med blå kunstige blomster - jeps! Jeg er bare ikke en med grønne fingre! Vores planter dør KONSTANT! Godt jeg ikke køber de dyre..





Denne ugle - grim men fed alligevel





Dette fad til fyrfadslys





Og disse 3 fyrfadsstager





Derudover vil jeg gerne ha nyt gulvtæppe... Dog er vi vidst ikke heeeelt enige om slagsen..

I får lige lidt hyggebilleder fra idag
Manja og far tog lige forbi den lille hyggelige italienske kaffebar på vej hjem fra Fritidshjem .. Kage og cola :-)



Så lavede mor lasagne - homemade bachamel og det smagte MUMS! Og så med salat ..


Pigerne hjalp med fredags dessert


Der hakkes druer


Bagte brownie - MEN med kun halvdelen af fedststoffet og næsten ingen sukker men mere øko vanilje og lidt agarvesirup. Råcreme på fløde æggeblommer og vanilje og den blev fantastisk !



Ingen kommentarer:

Send en kommentar